6.Bölüm

22.1K 576 105
                                    

Şuan yatağın üzerinde oturmuş Baran'ı bekliyorum. Henüz 5 dakika önce kapıdan çıkan Melek Hanım hiç iç açıcı şeyler söylemedi.
Çarşaf, bekaret, kocanı memnun etmek bir ton zırvalık söyledi. Fakat ben Baran'la aynı fikirde olucağımızı düşünüyorum,dokunmaz bana.

Ben bunları düşünürken kapının açılma sesiyle yerimden sıçrayıp hii diye bir ses çıkarttım. Baran bana tepkisizce bakıp üzerime doğru gelmeye başladı.

" Kalkta şu işi bi an önce yapalım"
"Ha..hangi iş?"
korkuyla sorduğum ses tonumdan apaçık belli oluyordu.
"Kızım naz çekemem kalk dediysem kalkacaksın!"
diye ses tonunu yükselttiğinde ciddi olduğunu anladım ayağa kalkıp bir iki adım geriledim bunu yapamam bişeyler düşün bişeyler
" Ama şey birbirimizi sevmiyoruz neden yapıyoruz?"

"Yarın kanlı çarşaf bu odadan çıkmazsa hanım ağa orospuymuş diye tüm mardin konuşacak o yizden buraya gel ne olursa olsun namus bu!"

bi kaç adım daha geriledim fakat ben geriledikçe o üstüme geliyordu şuan söyliyeceğim şeyler ne kadar doğru bilmiyorum ama bu gece o dedikleri şeyleri yapamam.

" iyide kanlı çarşaf olması için benim şuan ba..bakire olmam gerekiyor"

İki saniye sadece iki saniye içerisinde yüzüme inen bir tokatla başım sağa savruldu ve iki adım geriledim saçımda tutup beni yere attı ve karnıma tekme atmaya başladı. 4....5..
birden durdu.
Saçımdan tuturak beni ayağa kaldırdı yüzüme yaklaşıp " demek bir orospuyla evlendim ha!"


Sonrasında beni yatağa iktirip üzerime çıkıp bindallımı yırtarcasına çıkarttı.

Dudaklarımı kopartırcasına ısırarak öpmeye başladı. Üzerimde sadece iç çamaşırlarım vardı. 1 karışlık 2 bez parçası..
sütyenimin kopçasını hiç takılmadan açtığında daha önce bunu çok yaptığını anladım ben bile kopçamı açarken zorlanıyordum o ise bir
kızdan daha iyi açabilicek kadar profosyenelleşmiş..

Sütyenimi yere fırlatıp göğüslerimi parçalarcasına ısırıp sıkmaya başladı özel bölgeme temas eden ve gittikçe büyüyen sertlik beni çok huzursuz ediyordu.

sol eli göğsümle oynarken pardon parçalarken dudakları dudaklarımı kapatıyordu.

ve sağ elini özel bölgemde hissetmemle vucüdüm bir yay gibi gerildi başımı arkaya attım ve sesli bir şekilde inledim. Bu sanki onu daha çok tahrik etmişçesine sağ elini hızlandırmaya öpüşünü sertleştirmeye başladı.
Kilodumu tek hamlede çıkarttığında hala bir tepki vermiyor sadece yaptıklarını izliyordum sanki vucüdüm kilitlenmiş gibiydi.

Yediğim tekmeler sonucu karnımda olan ağrılarda işin cabası birden kemerini çıkarttı ve fermuarını indirdi. pantolonunu çıkartma zahmetine girmeden iç çamaşırını hafif açarak özel bölgesini dışarıya çıkarttı. birden içime girmesiyle kendime geldim ve ağlayıp yalvarmaya başladım.

" Lü..lütfen yapma lütfen"
"Canım acıyo lütfen yapma"
"Baran lütfen ahh"

hiç takmadan işine devam ediyor ve çok hızlı davranıyordu bu benim ilkimdi ve cinsel ilişki konusunda az çok bilgim var kadınların ilk ilişkisinde alıştırarak yavaş yavaş sokmak gerektiğini biliyordum fakat o hiç acımadan hepsini ve çok hızlı bir şekilde sokuyordu.

" kes sesini küçük sürtük sanki ilk yaptığın adam benmişim gibi tepkiler verme"

Bense hıçkırarak ağlayarak işini bitirmesini bekledim .

defalarca kez boşalmasına rağmen dur durak bilmeden yapıyordu ve ben acıdan özel bölgemi hissetmez hale gelmiştim artık sadece ağlıyorum

~•~•~•~•~•
Bölgemi hissetmez hale geldikten sonra yarım saate yakın bir süre içerisinde üzerimde yığıldı kaldı. 2 3 dakika soluklandıktan sonra üzerimden kalktı o soluklanırken ben ağırlığından dolayı zor nefes almıştım

hayatım en zor gecesini yaşamış bulunmaktayım belki o yalanı söylemeseydim kızlığımı bozup gidicekti ama yalanım yüzünden saatlerdir üzerimdeydi yediğim dayakta cabası..

ayağa kaltı yüzüme bakıp " pis sürtük işinde hiç iyi değilsin"
dedi bense yatakta haraketsiz hıçkırıyordum hiçbir tepki vermedim.
üzerini düzeltirken özel bölgeme baltı ve birden gözleri büyüdü baktığı yere baktığımda bekaret kanımı gördüm yüzümde ufak bi acı tebessüm oluştu.

" Bana neden yalan söyledin ufaklık?"

ben cevap vermeden hıçkırmakla meşgüldüm derin bir iç çekip yatağın köşesine oturdu. hala o bölgeme baltığını görünce rahatsız olup pikeyle kapatmak için doğrulmuştum ki kasıklarıma giren ağrıdan dolayı çığlık atıp yatakta ağlamaya başladım.

Kafamı tutup göğsüne çekti ve başımı göğsüne koydu " Yalan söylemeseydin eğer seni patlatmaya yetecek kadarını sokardım neden yaptın bunu"

" be.. ben sandım ki (hıçıkırık) eğer bakire ol(hıçkırık)madığımı bilirsen bana dokunmazsın"

" yediğim dayak ve çektiğin acıyla kaldın ufaklık"
başıma küçük  buse kondurup odadan çıktı.

Bense onun dediği gibi acımla kaldım..






Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın:))

ZİNDAN -bir töre hikayesi-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin