Hoofdstuk 5

2.1K 61 15
                                    

POV Camille

Ik heb nooit geweten dat ik haar echt pijn deed. Klinkt heel gek maar ik wist het echt niet. 'Ik ik weet het niet,' is het enige dat ik kan zeggen.
'Ik denk dat ze gewoon zo veel op Angelina lijkt kwa gedrag.'
'O ja dat was ik bijna vergeten Angelina je zusje, ze was overleden bij een auto ongeluk.'

Angelina was mijn 1 jaar jongere zusje. Het kon haar vaak niks schelen wat andere vonden en zei gewoon waar het op sloeg. Ik denk dat Eva gewoon kwa karakter een beetje op haar lijkt.

POV Eva

Ik zag Camille zo boos kijken dat ik maar gelijk ben weg gegaan, bang om klappen te krijgen.
Ik hoop echt dat hij kan veranderen of in ieder geval minder agressief wordt.

Ik ga ergens in een parkje op een bankje zitten. Als er zo ongeveer 10 minuten voorbij zijn zie ik Tessa aan komen rennen, ze kijk zoekend om zich heen met een bezorgde blik in haar ogen. 'Joehoe Tessa ik zit hier,' roep ik naar haar.

Ze kijkt om en komt op me af gerend. Zodra ze bij mij is geeft ze me een knuffel. 'Gaat het wel met je? Sorry ik wist echt niet dat Camille zo iets zou doen. Maar ik heb met hem gepraat en hij heeft beloofd om je niet meer te treiteren en te mishandelen.' Ja nu nog maar hopen dat hij zich daar aan houd

'O..oke' ik ben echt verbaasd dat hij dat zomaar zou beloven. 'En ik heb tegen hem gezegd dat als hij zich er niet aan houd dat hij dan problemen krijgt. Dus ik hoop echt dat het gewoon goed komt.'

Ik kijk haar met een kleine glimlach aan. 'Dankje Tessa.'

'Geen probleem kom je mee terug?'
Ik knik zachtjes.

Eenmaal bij het appartement doe ik heel voorzichtig de deur open in de hoop dat Camille er niet is. Ik ben erg opgelucht als ik hem bergen in de kamer zie en ik loop snel naar mijn eigen kamer toe. Tessa volgt me naar mijn kamer toe en doet de deur achter zich dicht.

'Waarom doe je nog steeds alsof je bang bent dat die je? Ik zei toch hij zal het niet meer doen?!'
'Ja maar ik geloof het pas als ik het zie.'

We besluiten om een film te gaan kijken dus we starten Netflix op. Als de film al een half uur bezig is wordt er ineens op de deur geklopt.
'Ja?'

Ik zie de deur langzaam open gaan en zie dat Camille er achter staat. Ik schrik een beetje en trek de deken iets voor mijn gezicht zodat je alleen nog maar mijn ogen ziet.

'Hey ehmmm Eva? Ik wil sorry zeggen voor hoe ik me heb gedragen en ik beloof dat ik ga stoppen.'

Langzaam doe ik de deken iets naar beneden en kijk hem verbaast aan.

'Kan je het me vergeven? Ik snap dat je er wat tijd voor nodig hebt maar gewoon of je het zou willen proberen?' Hij kijkt me bijna smekend aan.

'Ja is goed ik zal het proberen.' Ik ben bijna verbaast van mijn eigen woorden maar ik ben nog steeds een beetje bang dat ik klappen krijg.

Hij loopt weg en sluit de deur voorzichtig.

'IK ZEI HET TOCH! Hij wilt het goed maken!'
Ze kijkt me trots aan.

'Ja ja mevrouwtje ik weet het wil je nu een sticker?'
'Ja eigenlijk wel.'

Ik krijg een grijns op mijn gezicht. Ik lik aan mijn vinger en raak daarna met mijn vinger aan wang aan.

'AHHH gatver Eef!'
Ik barst in Lachen uit.
'Die had je verdient.'

~*de volgende ochtend*~

Ik hoor mijn wekker afgaan en sla hem van mijn nachtkastje af.
Echt een rot ding!

Ik pak mijn kleren en loop naar de badkamer toe. Ik doe de deur op slot en zet de douche aan. Ik kijk naar mijn armen en benen en zie allemaal blauwe plekken. Ik moet bijna huilen. Die blauwe plekken zijn onder andere de reden dat als ik een rokje aan doe dat ik er dan een panty of legging onder doe want, dan zie je de plekken niet.

Na het douchen kleed ik me aan en loop de badkamer uit. Ik zie Camille in de woonkamer staan en schrik een beetje.

'Heyy Eva goedemorgen.'
'Goedemorgen'

Echt awkward dit. Ik loop snel maar mijn kamer toe en pak mijn boeken.

Ik loop snel mijn kamer uit en ga richten de andere deur. Ik doe de deur open en zie Tessa staan. 'Heyy klaar voor school?' Blijer kan bijna niet. Waarom is ze zo enthousiast?

RoommatesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu