POV Tessa
'Klaar voor school?' Zeg ik misschien iets te blij.
De reden dat ik zo blij ben is omdat Camille Eva niet meer zou pesten en er zitten super schattige jongen in onze klas. Zijn naam is Otis, hij heeft blond haar en groene ogen waar je uren lang naar kan staren en in kan wegdromen en zijn glimlach is gewoon perfect.
Eva loopt de deur uit en we gaan naar ons lokaal toe.
Ik zie hem al zitten ik loop snel naar het plekje achter hem en ga daar zitten. Eva loopt snel achter mij aan.
POV Eva
Na de lessen loop ik terug naar mijn appartement en ga op de bank zitten. Tessa en Camille hebben nog 1 lesuur dus ik ben alleen.
Ik zet de tv aan en start Netflix op. Als ik een film heb gevonden die me wel leuk lijkt start ik 'm op en ga rustig liggen op de bank.
'Eefje, Eva, wakker worden Eva.' Ik wordt rustig heen en weer geschud en doe langzaam mijn ogen open. Ik zie drie mensen staan Camille, Tessa en iemand die ik niet ken.
Ik ga langzaam weer zitten. 'Heyy Eva je was in slaap gevallen,' hoor ik Tessa zeggen. 'O ja dit is trouwens Didi ze is één van mijn vriendinnen van de middelbare school.'
'Heyy Didi ik ben Eva.'Even is het stil maar enthousiast begint Didi te praten: 'laten we Truth or dare spelen.'
Iedereen stemt er mee in en Didi begint. 'Oke ehm... Camille truth or date?'
Zonder ook maar te aarzelen zegt Camille dare. Ik zie dat Didi even moet denken en komt dan met een opdracht. Voordat ze iets zegt fluistert ze iets in Tessa's oor en ze moeten alle twee grijnzen.
'Oke Camille hier komt je dare.' Even is het stil. 'Zoen Eva 10 seconde lang op de mond.'
Mijn mond valt open wtf?! En dan voegt Didi er nog even een klein detail aan toe: 'met tong!'
Ik snap dit niet waarom ik? Ik kijk even richting Camille en ik zie hem geschrokken kijken.
Hij draait zich richting mij en vraagt zonder iets te zeggen om toestemming. Ik geef een zacht knikje.
'Ik time wel,' zegt Tessa.
Camille komt langzaam dichterbij en ik voel opeens een hand langs mijn gezicht. Ik sluit mijn ogen en voel twee zachte lippen tegen de mijne aankomen. Voordat ik het weet zit zijn tong in mijn mond en begint zachtjes rondjes te draaien.
'Ennn ja de tijd is om.' Ik trek me snel weg en kijk Didi een beetje chagrijnig aan. Ze grijnst een beetje.
'Oke Camille jouw beurt.'De rest van de avond verliep gewoon normaal en iets nadat truth or dare was afgelopen zijn Tessa en Didi weg gegaan en ik ben naar mijn kamer gegaan.
Ik ben net klaar met omkleden als ik ineens een klop op mijn deur hoor. 'Hey Eva. Sorry van daarnet ik wist niet dat dat zou gebeuren.' Camille staat bijna onzeker in de deur opening
'Het geeft niet, je had nooit kunnen weten dat Didi zo iets zou verzinnen.'
Hij glimlacht zacht. 'Welterusten Eva.'
'Welterusten.'
JE LEEST
Roommates
Teen FictionNa haar hele schooltijd gepest te zijn en geslagen te worden gaat Eva nu eindelijk studeren. Ze heeft er heel veel zin in, geen Camille en zijn vrienden meer gewoon een nieuw begin. Maar wat als Camille haar nieuwe kamergenoot wordt? Zal hij veran...