POV Camille
Eva is ook niet thuis en niet in het park. Ik weet niet waar ze anders kan zijn want we zagen haar ook niet bij school.
'Ze is gewoon ontvoerd of met één of andere griezel meegegaan en wordt nu verkracht. Het kan niet anders! Of ze ligt nu dood in een steegje of dronken of bewusteloos.' Tessa loopt al 20 minuten heen en weer te lopen en kan niet stoppen met praten.
'Tessa relax, waarschijnlijk is Eva gewoon bij één van haar oude schoolvrienden ofzo.' Tessa kijkt me met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Serieus? RELAX?' HOE ZOU IK NOU KUNNEN RELAXEN ALS EVA VERDWENEN IS EN WE NIKS KUNNEN DOEN?!'
Zo die meid kan schreeuwen.'Oke weet je wat? We bellen Eva gewoon even, Oke?' Tessa knikt en ik pak mijn telefoon om Eva te bellen. Ik zet mijn telefoon op luidspreker en begin te wachten.
'Heyy met Eva ik ben er even niet spreek iets in na de piep, toedels.'Ik zucht en ga zitten op de bank. 'We proberen het over een uurtje nog wel een keer.
POV Eva
Ik open langzaam mijn ogen en kijk recht ik twee prachtige blauwe ogen. 'Goedemorgen schone slaapster.' Een glimlach speelt om zijn lippen. 'Goeiemorgen Noah.' Ik glimlach en ga zitten op het bed.'Waar ben ik?'
'In mijn huis.'
Ik knik en kijk om me heen. Het bes staat links in een hoekje en aan de rechterkant is een deur en daarnaast een kledingkast. 2,5 meter naast het bed staat een zwart bureau en een stoel.
Ik wordt uit mijn gedachtes gehaald door Noah die vraagt of ik wat wil eten. Ik knik en hij loopt de kamer uit. Ik probeer mijn telefoon te zoeken maar zie 'm nergens. Ik kijk op het bed en daar ligt die ook niet. Ik kijk even in mijn tasje en zie hem daar liggen.En ja hoor mensen mijn telefoon is leeg, verrassend.(proef de sarcasme) ik kijk om me heen voor een oplader maar zie het nergens. Noah komt weer de kamer binnen lopen en ik stop meteen met zoeken. 'Wat was je aan het doen?' Hij kijkt me nieuwsgierig aan.
'Ehmm, oplader voor mijn telefoon zoeken.'
'O ja die pak ik zo wel voor je.'
Hij glimlacht lief naar me en zet een glas drinken op het bijzettafeltjes. Noah komt naast me zitten en kijkt me diep in mijn ogen aan. Zijn ogen zijn zo mooi dat je er bijna in kan verdrinken. Ik kan er zo eeuwig naar blijven staren. Wacht.....wat?_____________________________
Sorry dat ik zo laat heb ge-update. Ik was gewoon echt inspiratieloos.Echt een flut hoofdstuk dit.
Maar ik hoop dat jullie het toch een beetje leuk vonden.Angela😘
JE LEEST
Roommates
Teen FictionNa haar hele schooltijd gepest te zijn en geslagen te worden gaat Eva nu eindelijk studeren. Ze heeft er heel veel zin in, geen Camille en zijn vrienden meer gewoon een nieuw begin. Maar wat als Camille haar nieuwe kamergenoot wordt? Zal hij veran...