Hoofdstuk 18

1.4K 44 2
                                    

POV Eva

Na het eten zijn we naar een schattig meertje gegaan. Het is zo romantisch er staan kaarsjes en een klein bootje.
En als ik naast me kijk zie ik Noah met zijn armen die niet zo mooi gespierd zijn als die van Camille, maar Oke.

'Aarde aan Eva. Hallo?'
Ik schud even mijn hoofd alsof ik uit een trans kom en kijk Noah aan.
'Was je in gedachtes verzonken?'

'Ehm ja sorry.'
'Geeft niet, waar dacht je aan?'
'Niks bijzonders.'
'Oke.'

Ik kijk weer voor me uit naar het prachtige uitzicht. Ik zie Noah naar me kijken en glimlachen. Hij twijfelt heel even maar besluit uiteindelijk toch om iets te zeggen.
'Zullen we een stukje gaan varen?'
Ik knik voorzichtig en stap samen met hem het kleine roeibootje in. Hij pakt de peddels en begint te roeien.

Het uitzicht is prachtig, aangezien de zon al is ondergegaan schijnen de sterren super mooi op het meer en de maan gloeit prachtig. Ik kijk wonderbaarlijk naar de sterren. Wat zou er allemaal zijn daar buiten. Ik bedoel het kan niet zijn dat er alleen leven mogelijk is op aarde. Ik bewonder de sterren nog even maar richt daarna mijn ogen op Noah.

'Vertel me iets over jezelf.'
Hij kijkt me verbaast aan. 'Wat?'
'Vertel me iets over jezelf idioot.'
'Ehmm Oke.'

Hij gaat wat meer rechtop zitten en begint te praten. 'Mijn naam is Noah, mijn vader heb ik nooit gekend want hij is weggegaan toen ik 1 maand was. Mijn moeder heeft me dus opgevoed en ze is overleden toen ik 15 was.'

Ik ben een beetje verward achtig. 'Wauw, dat had ik niet verwacht.'

En voor de rest van het varen was ik stil. Het was een beetje awkward, ik wist niet wat ik moest zeggen.'

_____________________________

Sorry, sorry, sorry dat ik zo lang niet heb geüpdatet! Ik had het ook zooooo druk met school en al die shit.
Volgens mij snappen docenten niet dat we ook een leven willen hebben buiten school. 😂

Ik ga proberen om meer tijd vrij te maken om te schrijven en dus vaker te uploaden.

Nogmaals sorry😅

PS. Als iemand nog leuke ideetjes heeft voor het verhaal stuur me ff een privé bericht of iets.❣️

RoommatesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu