Hoofdstuk 13

1.7K 55 9
                                    

POV Otis

Didi en ik vinden dus dat Camille en Eva wel een leuk setje zijn. Wij gaan dus zorgen dat ze ook een setje worden.

We hebben dus een plan, ik ga dat nog niet helemaal vertellen. Het komt er op neer dat we eerst gaan zorgen dat ze een stelletje zijn en dan gaan we wat stoken. Wordt leuk!

Ik loop naar Camille toe en hij kijkt me verbaasd aan.

'Hey Camille.'

'Hey.'

'Oke ik weet dat je me misschien niet helemaal mag maar ik heb een leuk idee.'
Hij geeft me een knikje als teken dat ik door kan praten.

'Nou oke. Jij bent dus de badboy die ieder meisje wilt en je kan ze ook krijgen. Dus ik daag je uit. Aangezien ik je al een tijdje niet met een meisje heb gezien wil ik een weddenschappen maken. Ik kies een meisje uit en jij moet haar in je bed zien te krijgen.'

Ik zie dat hij twijfelt dus. 'Of ben je een mietje en durf je het niet?'
Ik zie de woede in zijn ogen koken.

'Prima ik doe het! Wie is het?'

'Eva, Eva Prince!'
Ik zie hem schrikken bij de naam maar hij hersteld zich al snel. Hij knikt instemmend en steekt zijn hand uit. 'Deal.'

Met een grijns op mijn gezicht loop ik weg. Dit gaat nog leuk worden!

POV Eva

Ik heb samen met Tessa afgesproken om te gaan avondeten en ze wilt heel graag dat Camille ook mee gaat. Ik vond het op zich wel oke dus we gaan nu met z'n drieën uit eten.

Tessa dwingt me om een leuk jurkje aan te doen dus ik pak wit jurkje dat wijd uitloopt en net tot boven mijn knieën komt. Het is super schattig. Ik trek het aan en doe mijn make-up.

Tessa belt aan en als ik bij de deur ben zie ik Camille staan. Damn die ziet er goed uit!
Ik zie hem staren en ik begin me een beetje ongemakkelijk te voelen. Maar voordat ik iets kan zeggen trekt Tessa me in een knuffel.
'Je ziet er fantastisch uit!'

Ik zie Camille nog steeds naar me staren en hij wordt uit zijn trans gehaald door Tessa. 'Kom lopen mensjes!'

We lopen richting de taxi aangezien lopen iets te ver is, en we zijn lui. Tessa gaat voorin zitten en Camille en ik op de achterbank.

We zitten net twee minuten in de taxi als ik ineens een hand om mijn schouders heen voel. Dit deed hij voor de tv ook al. Ik heb hem toen maar gelaten omdat hij een kater had.

Ik kijk hem geïrriteerd aan en hij doet langzaam zijn arm weg. Ik voel nog net even zijn hand mijn haar een beetje meenemen en ik krijg een kleine tinteling bij mijn nek. Die haren kriebelen echt heel erg.

Eenmaal aangekomen gaat Tessa tegenover mij zitten en Camille komt naast me zitten. De ober komt naar ons toelopen en vraagt wat we willen drinken. Ik bestel een rode wijn en Tessa een 7up. De ober lijkt richting Camille.

'Doe mij maar het zelfde als Eva, een rode wijn.'

Net nadat hij dat heeft gezegd voel ik een hand op mijn been komen. Ik schrik ff en zie Tessa raar naar me kijken. 'Sorry ik bedacht me dat ik nog huiswerk had dat af moet voor morgen.'
Tessa draait met haar ogen en kijkt naar de menu kaart.

Ik voel de hand ondertussen langzaam naar boven glijden en hij stopt even bij de rand van mijn jurkje, die op de helft van mijn bovenbenen ligt. Langzaam gaat de hand nog een klein stukje verder en begint dan vormpjes te maken. Ik sluit even mijn ogen van genot. Net toen ik iets wilde zeggen ging de hand weg.

Ik zie Camille zitten met een grijns op zijn gezicht. Ik rol met mijn ogen en kijk naar de menu kaart.

Ik bestel lasagne, Tessa besteld biefstuk en Camille besteld pasta. Als het eten er eindelijk is proosten we, geen idee waarop, en beginnen we met eten.

De ober komt nog even langs om te vragen of alles naar wens is en draait zich om. Maar hij had dus niet door dat zijn elleboog uitstak en hij mijn rode wijn raakte.

Het hele glas wijn valt op mijn schoot en mijn hele jurk is verpest. Dit mag echt niet! Ik ren snel naar de badkamer om mezelf droog te maken. Ik begin te deppen met wc-papier.

'Moet ik je helpen?' Ik draai me om en kijk in 2 prachtige ogen. Even stopt de wereld met draaien.

RoommatesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu