Hoofdstuk 10

1.8K 58 15
                                    

POV Tessa

Zijn groene ogen kijken in de mijne, ik krijg het helemaal benauwd. Het is alsof ik niet meer weet hoe ik moet ademhalen.

Zijn perfecte blonde haren staan een beetje warrig en een beetje in zijn gezicht. Zijn gezicht met de perfect gevormde kaaklijk en die prachtig gevormde lippen.

Hij komt langzaam dichter bij, ik kan zijn adem voelen. Hij sluit zijn ogen en zijn lippen raken zachtjes de mijne. Perfecter kan haast niet.

*PIEP PIEP PIEP*

Kut wekker! Waarom nou weer?
Dit was DE PERFECTE droom!

Ik stap langzaam mijn bed uit en loop richting de douche. Ik zet de kraan aan en voel de waterdruppels langs mijn lichaam stromen. Ik denk weer aan Otis en herinner me wat Didi heeft gedaan. Ik voel de tranen weer in mijn ogen branden en laat ze maar gewoon gaan.

Het doet pijn. Ik dacht dat ze mijn vriendin was en dan flikt ze dit. Ik weet niet meer wat ik moet doen dus ga maar zitten. De tranen beginnen sneller langs mijn gezicht te lopen en zachtjes snik ik.

POV Eva

Ik wordt langzaam wakker en voel dat er een gespierde arm om mijn middel is. Ook voel ik dat Camille dicht tegen me aan ligt. Het voelt veilig. Ik weet niet waarom maar ik voel me best wel op me gemak.

Met een beetje tegenzin maak ik hem wakker.
Ik duw zachtjes tegen zijn borst aan. 'Camille wakker worden.'

Langzaam gaan zijn ogen open. 'Euhhhh, wat?'
Hij kijkt vermoeid uit zijn ogen.

Zonder iets te zeggen stap ik het bed uit en loop naar de kast toe. Ik zie een leuk kort broekje en een licht blauw shirt.

Ik loop de kamer uit richting de badkamer. Ineens wordt ik tegen gehouden. 'Even wachten mevrouwtje ik eerst,' en hij stormt de badkamer in en doet de deur op het slot.

Ik realiseer me dat ik er niks aan kan doen en loop naar de bank toe. Ik leg mijn kleren neer en ga zelf een glas water pakken. Onderweg struikel ik over mijn eigen voet en pleurde dus op de grond.

Geweldig, ik probeer zo snel mogelijk weer op te staan en hoop dat niemand me zag vallen. Ik kijk om me heen en bevestig zo dat niemand me had gezien.

Ondertussen is Camille al klaar met douche. (Na al mijn gestuntel) hij loopt de badkamer uit en ik sprint er naar toe. Ik geef hem een vuile blik en sluit dan de badkamer deur.

*~ die middag~*

Tessa komt op me afgerend. 'Heyyy ik heb een geweldig idee, al zeg ik het zelf.'

Ik rol met mijn ogen en geef haar een teken dat ze verder kan praten.

'Nou de knapste jongen van de school, op Otis na dan, heeft ons uitgenodigd voor een feest vanavond. Dusss wij gaan!'

Ik knik enthousiast naar haar en ik krijg een glimlach op mijn gezicht. Het lijkt me echt super leuk. Ze loopt gelijk richting mijn appartement.

Ze kijkt in mijn kleding kast en komt uiteindelijk met een zwart jurkje dat aan de onderkant wat uitloopt. 'Deze moet je aan doen! Het is prachtig!' Ik knik bevestigend en pak het jurkje aan.

Ik kijk nu ook in mijn kast en pak een rood cocktail jurkje en houd het voor Tessa. 'Perfect! Deze doe je aan Tess!' Ze kijkt me verbaasd aan maar geeft uiteindelijk goedkeuring, niet dat ze veel keuze had ofzo.

We gaan ons klaarmaken voor vanavond en Tessa gaat even douchen. Ze mag bij die van mij dus ze steelt even mijn shampoo.

Als ze klaar is met douchen gaan we elkaars make-up doen. Als eerste doe ik die van haar. Ik doe wat foundation bij haar op en geef haar wat ogenschaduw. Ik doe de mascara en eyeliner op haar ogen en geef daarna een lipstick die dezelfde kleur heeft als het jurkje dat ze aan gaat doen.

Daarna doet ze mijn make-up. Ik heb geen idee wat ze precies doet maar het ziet er fantastisch uit.

We pakken onze jurkjes en trekken ze aan. Ondertussen hebben we al leuke hakken gevonden die we aan gaan doen. Ik heb zwarte sleehakken met een soort roos op de zijkant en Tessa heeft zwarte naaldhakken.

We zijn eindelijk klaar en lopen naar buiten.

Volgend hoofdstuk het feest....

RoommatesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu