POV Camille
Bij een vriend? Meent ze dat nou serieus?
'En wie is die vriend dan wel niet als ik vragen mag?' Ik kijk haar streng aan. Ik zie haar gezichtsuitdrukking veranderen van relaxed naar arrogant.
'Gaat je niks aan. Dit is een vrij land en ik mag doen wat ik zelf wil.'
Ze staat op en loopt boos naar haar kamer.Ze kan toch niet serieus zijn. Volgende keer laat ik haar maar lekker stikken. Ik draai me om en loop mijn appartement uit. Ik moet even weg hier.
POV Eva
Boos loop ik naar mijn kamer. Wie denkt hij wel niet dat die is? Ik pak mijn telefoon en app Noah.
Eva🎀:Heyy zou je vanavond iets leuks willen doen?
Noah🍀: ja lijkt me leuk. Is het een date?
Even begon ik te twijfelen.
Eva🎀: ja leuk!! Zie ik je om half 8?
Noah🍀: top zie je dan.
Ik sluit mijn telefoon af en ga me omkleden. Ik doe een schattig truitje aan met een zwart kort broekje. Ik loop naar de badkamer en zie dat Tessa ook is weggegaan. Ik pak mijn stijltang en begin mijn lange haren te stijlen.
Na het laatste plukje gehad te hebben pak ik mijn make-up tas en begin foundation op te doen. Daarna doe ik war mascara op en pak ik een mooie rode lippenstift.
Ik loop de badkamer uit en zie dat het al 19:00. De tijd vliegt echt voorbij. Ik pak mijn telefoon en sleutels en loop richting de voordeur. Ik open de deur en zie Camille staan.
Zijn mond valt open en ik zie dat hij mijn lichaam scant, ik voel me er een beetje ongemakkelijk bij.'Hoi Camille, mag ik er langs?'
Hij schud even zijn hoofd alsof hij uit een trans moet komen. Hij stapt aan de kant en zonder iets te zeggen loop ik langs hem. Ik hoor dat hij iets probeert te zeggen maar negeer hem volledig.Ik stap in een taxi en ga richting het huis van Noah.
Ik betaal de chauffeur en stap uit. Ik loop richting de voordeur en bel aan. Noah doet open en hij ziet er fantastisch uit. Hij heeft een beetje een strak shirt aan waardoor je zijn spieren goed kan zien. Zijn haar zit een beetje warrig wat er best schattig uitziet.
'Heey cutie.'
'Hey.' Ik krijg een lach op mijn gezicht van zijn complimentje.'Nou waar gaan we heen?' Hij houd zijn mond dicht en schud zijn hoofd.
We lopen naar zijn scooter toe en rijden weg.Ik moet me stevig vast houden en eenmaal aangekomen is er een schattig restaurantje waar we naar binnen gaan. Het is perfect...
POV Noah
Ik zie haar stralen. Ik pak haar hand vast en we lopen naar binnen. Ze zal veel geld opleveren. Ze wordt geliefd dat weet ik zeker. Ik krijg een appje van de jongens. We lopen naar de tafel toe en ik check even snel mijn telefoon.
Levi☠️: heb je al een nieuwe buit binnen?
Noah: ik ben er mee bezig heb geduld. Want dit is de beste tot nu toe.
Levi☠️: dus ze voldoet aan de kleding eisen? En welke kleur staat haar het beste?
Noah: rood staat haar het beste kwa lingerie denk ik. En volgens mij kan ze goed dansen dus dit is de winst!
Ik sluit mijn telefoon af en ga weer verder met Eva. Ze heeft een lach op haar gezicht.
De ober komt naar ons toe en ik bestel de hamburger en Eva de biefstuk. Ze mag eten wat ze wil nu want binnenkort krijgt ze wat de pot schaft en dat is niet al te best.
________________________________
Ik hoop dat jullie hebben genoten van het hoofdstuk. (Dat eeuwen heeft gekost.)
Ik ga proberen om zo snel mogelijk weet een nieuwe te plaatsen.Toedels🙋
❤️- Angela
JE LEEST
Roommates
Teen FictionNa haar hele schooltijd gepest te zijn en geslagen te worden gaat Eva nu eindelijk studeren. Ze heeft er heel veel zin in, geen Camille en zijn vrienden meer gewoon een nieuw begin. Maar wat als Camille haar nieuwe kamergenoot wordt? Zal hij veran...