XVI.

15 1 5
                                    

Jeden čas jsme měli problém se cvalem na jízdárně. Nedařilo se mi ho nacválat a dokud jsem si myslela, že je to jen kvůli mě, byla jsem v rámci možností v pořádku. Jenže pak jsem zjistila, že problém není jen v tom, že neumím dát pobídku. To byla jen jeho první polovina. Ta druhá spočívala v tom, že on nechtěl. Po tom zjištění jsem se asi dva týdny vracela od koní se špatnou náladou, protože na trénincích jsme se nijak výrazně nezlepšili. Jenže pak to najednou šlo a on nacválal z kroku. Nedokážu popsat, jak šťastná jsem tehdy byla.

Jenže pak jsme měli trénink s jinou trenérkou a on vůbec cválat nechtěl. Ten den jsem byla naštvaná, zklamaná a bůhví co ještě... Proto asi pochopíte, že když na další hodině s ní cválal bez problému, byla jsem pravděpodobně nejšťastnější člověk na světě (možná na všech devíti). Ačkoliv to pořád nevypadá nijak půvabně, věřím, že i na tom zapracujeme.

Jsou chvíle, kdy se můžeme zlepšovat. A jsou i chvíle, kdy budeme o krok pozadu. Možná to ještě není takové, jaké to bylo dřív, ale napravujeme vlastní chyby a vracíme se.

Co je pro jiné normální trénink, pro mě znamená obrovský úspěch a jsem za něj šťastná.
"I'm trying make it better piece by piece"

Moje volba? Hrdina!Kde žijí příběhy. Začni objevovat