"ni kenapa syah??" soal ASP Zafril apabila melihat puteri seperti menahan kesakitan. "puteri ni tuan kaki dia sakit balik..." jawab syarizal. "la kenapa disemankan kaki tu kan baru ja baik.." ujar ASP Zafril.
"orang degil susah nak kata tuan kata dia ja betul..." bebel syarizal. "jangan lah membebel bukan tahu pon nak jadi lagi teruk" jawab puteri perlahan. "tengok tu orang cakap menjawab.."syarizal memarahi puteri.
" dah ada mulut saya jawab lah tuan..." puteri menjawab dengan selamba kerana itu sememangnya hobinya. "tak padan dengan sakit menjawab ja..." perli syarizal. "sudah sudah lah kamu berdua ni... bergaduh pulak... puteri untuk aktiviti petang kamu tidak dibenarkan untuk sertainya atas faktor keselamatan awak... "tegas ASP Zafril puteri hanya terdiam tidak berani untuk menjawab.
"ouch...tuan perlahan lah sikit sakit ni..." ujar puteri apabila Syarizal mengurut kuat kakinya. "ooo tahu sakit.. dah tahu sakit pergi jalan banyak buat apa lepastu pakai boot pulak tu apa guna kasut potong.." syarizal membebel kepada puteri.
" ya Allah... tuan... dah dah lah tu membebel kalah makcik makcik tu..." perli puteri kerana syarizal membebel padanya. "tengok tu ada je jawapan kau ni lah boleh tak jangan menjawab.." keras nada suara syarizal.
"hampa dua ni tak de keje len ka bergaduh ja sepanjang masa... puteri cuba lah jangan menjawab dan tunjuk degil tu..." tegur ilham dengan lembut. Ilham menghampiri mereka apabila melihat mereka seperti bertegang urat bukan dirinya tidak tahu kalau mereka sudah bertegang urat pasti haru biru kem ini dibuatnya. puteri hanya mendiam kan diri sahaja tidak mampu untuk menjawab jika 2 lawan 1 sudah pasti 2 yang menang.
* okay done
* see you next chapter okay....
YOU ARE READING
MR DINGIN "I LOVE YOU"
Acakputeri dan syarizal berkahwin atas dasar cinta.... tetapi saat mereka mengecap kebahagian bersama ada badai yang datang melanda... lumrah kehidupan manusia yang sering didatangi ujian mampukah mereka menghadapi ujian tersebut??? puteri melari...