-9-

238 17 1
                                    

Je to strašná bolest. Zakopnu a málem spadnu. Ta jedna zatracená kulka se mi zavrtala do ruky. slyším jak Merry běží. Sice je ta bolest hodně silná, ale už nechci být jeho rukojmí. 
Zase se rozbíhám a lesem zazní další dvě střely. 
"Fakt si myslíš že mi utečeš?" zařve za mnou Merry. 
Nemůžu popadnout dech tak ani neodpovím. Soustředím se na to abych utekla a nezakopla.
"No když myslíš. Asi to teda budu muset skoncovat." povzdechne.
Lesem zazní další dva výstřely. Jeden výstřel míři asi dvacet centimetrů odemě a druhý se zavrtá do stromu.
"Kurva! Tak se už zastav ať se tě můžu zbavit!" zařve Merry.
"To by si chtěl co?!!" zakřičím do větru a dál vytrvale běžím.
Další výstřel a pak spousta nadávek. Otočím se a vidím že Merry šátrá v kapsách. Asi mu došli náboje. To je moje šance! Moje asi jediná šance!
Zrychím. Běžim stále dál. Rozhlížím se kam bych se mohla před Merrym schovat.
V dálce zahlédnu nějakou díru v zemi. "Snad se tam vejdu." Probleskne mi hlavou, ale to už se shíbám a lezu dovnitř.
Až teď si uvědomím že by tu mohlo něco být. No a určitě tu teda něco bylo. Celá ta díra vede do užšího tunelu. Je celkem dlouhý. Trvá mi dlouho než se doplazím na jeho  konec. Úplně vzadu je taková jeskiňka.
Schoulim se a přemýšlim jestli se sem nějak Merry nedostane. Snad ne, protože i pro mě bylo obtížné se vejít do toho tunelu. Vlastně je to nejspíš nora.
Z přemýšlení me vytrhne dupot a řev. "Notak!! Kde jsi? Já si chci jen promluvit. Nic ti neudělám!" volá Merry hlasem jak kdybych měla být nějaká blbka.
Dupot přestane a po chvíli zazní několik výstřelu. Jeden vyletí kousek od mého boku. 

I hate my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat