"No povídej." prolomím asi dvouminutové ticho.
"Víš Abby," sklopí pohled ke svému talíři, "jsem rád že tu jsi. Dlouho jsem nebyl tak rád za něčí společnost."
Chvíli vstřebávám co říkal, "Aha a tohle?" ukáži znovu vidličkou na talíř.
"Prostě." zahledí se mi znovu do očí, "Mám tě rád." usměje se tím nejsladším úsměvem.
"Jo.. aha. Já tebe taky. Dobrou chuť." vyblekotám a rychle se pustím do jídla.
Devinovi se na tváři objevil úsměv. Jeho oči vyzařovali štěstí. Vyzařoval radost.Pohled Devina
Má mě ráda! Juhůůůů! Ona m ě má ráda! Počkat, počkat! Devine uklidni se. Má mě sice ráda, ale asi ne tolik jako já ji. Pustím se tedy taky do jídla.
Abby všechno dojedla. Složila příbor na talíř a začala mě sledovat dokud jsem nedojedl. Zvedl jsem k ní pohled.
"Jak ti je?" vyšla mi z úst první věc co mě napadla.
"Jo lepší." usmála se, "Ale ještě me bolí celý tělo od Jhoshe." ušklíbne se.
"Tak až ti bude úplně dobře a nic tě nebude bolet mohli by jsme se projít, nebo bych ti mohl ukázat celou posilku." bravo Devine, fakt geniální. Abby se jen usmála. Zvedla se a vzala oba talíře. Odešla.Pohled Abby
Rychle jsem vzala oba talíře a odešla do kuchyně. Konečně jsem si mohla přehrát a vstřebat vše co mi Devin řekl. Je milej že se tak snaží. Ale pro mě je to jen kamarád. Je mi ho líto. Asi ke mě cítí víc než já k němu. Pustím se do umývání talířů a zbytku nádobí které Devin použil. Když jsem vše dokončila a vyšla z kuchyně Devin tu nebyl.
Šla jsem zpět do svého pokoje. Mé nohy mě nesli do koupelny. Naštelovala jsem si vodu a nechala ji téct do vany. Z nějakého šuplíku jsem vyhrabala zapalovač a pozapalovala svíčky. Do vany jsem ještě přidala pěnu.
Zašoupla jsem dveře. Sundala si papuče. Slíkla legíny a tílko se svetrem hodila na zem. Pomalu jsem ponořila do vany jednu a pak druhou nohu. Sedla si a následně lehla. Nosem jsem nasála svěží vůni svíček mísící se s nasládlou vůní pěny. Hlavu jsem si opřela o kraj vany a nechala volně plynout myšlenky.
Ležela jsme ve vodě už dlouho. Šoupací dveře se otevřeli. Ihned jsem myslela na nejhorší. Merry nebo Jhosh. Rychle otevírám oči. Mezi dveřmi stojí Devin. Pomalu se začíná červenat.
"Bože promiň." vyžbleptne a zmízí dřív než cokoliv řeknu.
Jo tohle mi chybělo. Ponořila jsem hlavu pod vodu.
Dochází mi vzduch. Ještě chvíli. Vynořuji se. Mé srdce se rozbuší. Vážně?