-7-

269 19 4
                                    

Merry ty provazy utáhl tak pevně že přestávám cítit prsty na rukou. Nohy mě žačínají brnět a Merry se na mě z židle kouká. 

"No. Myslím že už sis odpočinula dost. Teď je načase aby jsi potěšila milého kamaráda tvé matky, který tě vzal na výlet."  ušklíbne se na mě a zvedne se ze židle. Pomalými kroky se blíží k posteli. Posadí se na její levý okraj a položí mi ruku na stehno.

"První věc kterou po tobě budu chtít není tak těžká. Ale musíš mi přísahat že se nepokusíš zdrhnout. Jinak je s tebou amen." podívá se mi hluboko do očí. Jsem přesvědčená že v mých vidí strach a nenávist. Já v těch jeho šílenství a chtíč.

"A....a co po mě teda chceš?" zadrhává se mi hlas. On se jen usměje a žačne mi rozvazovat provazi na nohách.

"Víš je to fakt jednoduchý. Jen pojď semnu a všechno pochopíš." rozváže mi nohy a ruce. Už se těším jak se mi konečně do nich vrátí cit, ale Merry mě jen převalí na břicho a sváže mi ruce za zády. Potom mě znovu otočí apomůže mi se zvednou z postele. Vede mě ke dveřím, ale né k těm kterými jsme přišli. Tyhle vedou za chatu. Za chatkou se nachází malý, no malý spíš střední záhon s různou zeleninou.

"No já si myslím že ti může být jasný že mi tu s tím pomůžeš." na chvíli se odmlčí, "rozvážu ti ruce, ale musíš mi přísahat že neutečeš! Jinak..." usměje se a vytáhne zpoza pásku revolver a zamává mi s ním před očima. 

"Vidíš to okno?" ukáže na chatku a já kívnu. Je tam hned vedle dveří malé okýnko. "Tím tě uvidím takže se o nic nepokoušej." zvážní a rozváže mi ruce. 

Ach konečně cítím prsty. Merry přede mě hodí jednu motičku a hrabičky. 

"Celé to vyplej a uprav. Pak uvidím co budeš dělat dál." poví takovým hlasem jak kdyby byl pán světa.

Pak zajde zpět do chatky. 

Pleju už asi hodinu a vůbec to neubývá. Je jasné že celou dobu myslím jak se odsud dostat. Merry mě kontroluje okýnkem každých deset minut. 

Takže můj plán je jasný. Až mě teď skontroluje popadnu motičku a uteču. A poběžím tak dlouho dokud nenarazím na cestu.

Konečně vykoukl a zase zalezli. Teď mám šanci. Chytám pevně motičku a začínám utíkat od chatky.

Jak jsem rychle vyrazila svrhla jsem nějaké věci a Merry se obvjevil v okýnku. 

Ohlédla jsem se abych viděla co spadlo, ale jediný čeho sem si všimla byl Merry jak otvírá okno a vytahuje revolver.

Celým lesem zazněl výstřel.

I hate my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat