screenshot

168 15 3
                                    

pov Pascall

"Hoi." Zeg ik terug tegen Tara om beleefd te blijven. Jer vind haar wel leuk, en wil het niet voor hem verpesten dat Tara me straks niet mag en ze hier niet meer wilt komen. De brunette loopt de kamer ook in met daarachteraan Jeremy.

Ik kijk de brunette aan, wachtend tot dat ze me zou begroeten maar ze zegt niks en loopt verder. "Leuk dat jullie zijn gekomen!" Zegt Jeremy blij. "Pascall vind het ook erg gezellig." Vervolgt hij nog en ik rol mijn ogen.

"Geen probleem! We vonden het leuk om te komen." Zegt Tara blij en met haar schouder raakt ze de brunette aan die daarna snel knikt. "Ja, het is leuk om je te ontmoetten." Zegt ze met een glimlach.

Met z'n 3en praten ze nog wat verder maar het enige waar ik mijn gedachten op kan houden is het meisje met de donkerbruine haren en de tatoeages. Ze zit tegenover me en via mijn Snapchat kijk ik naar haar. Ze heeft iets bijzonders, iets mysterieus. Houd ik wel van. Weet niet in welk opzicht ik ervan houd, maar het heeft iets.

Ik klik perongeluk op het scherm en het maken van de foto maakt een hard geluid. Ik word rood en druk snel mijn telefoon uit in de hoop dat niemand het heeft gehoord.

Iedereen kijkt me aan en schamend kijk ik naar de brunette. 'Wat loop je foto's van me te maken?' Snauwt ze. Damn. Dacht dat ze zo'n Tara-type was. 'Ik maakte gewoon een screenshot dus ik weet niet wat je loopt te lullen.' Zeg ik bot terug. 'Sure.' Zegt ze
boos. 'Rosalie calm down, het was vast een screenshot.' Zegt Tara. Ze rolt haar ogen en kijkt me niet meer aan.

-Sez

Menu Number.| J.F&P.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu