Pov Jeremy
Nog twee dagen. Dan gaan we naar Kreta. Ik heb er ontzettend veel zin in. Ben benieuwd hoe het met Tara en Roos zal gaan. Tara en ik zijn net terug van haar huis en zijn gelijk door naar die van mij gegaan. Ik glimlach naar Tara, die in de keuken bezig is. Opeens springt mijn telefoon aan.
sofietjuhh_xs volgt je nu.
Ik frons een wenkbrauw en klik op het bericht. Ik klik op haar profiel en zie dat het de Sofie is van afgelopen week. Ik klik op volgen en meteen krijg ik een insta dm.
soffietjuhh_xs: Haii
ik: Yoww
sofietjuhh_xs: Still remembering me? xD
ik: Het is dat ik op je profiel klikte anders wist ik t niet.
sofietjuhh_xs: :/
sofietjuhh_xs: Hoe is jouw week?
ik: Prima die van jou?
sofietjuhh_xs: Goed, ik ga over een paar dagen op vakantie
ik: Oh leuk waar naar toe?
sofietjuhh_xs: Kreta, ben er vorig jaar ook
ik: Are u for real?? Wij gaan ook naar Kreta
sofietjuhh_xs: Wij?
ik: Mijn vriendin en nog twee anderen.
sofietjuhh_xs: Nicee! Ik moet gaan byee x
ik: Laterr
Grappig, dat zij ook naar Kreta gaat. We komen haar vast nog wel tegen. Ik denk Tara en Roos haar ook wel mogen. Ik lees haar laatste bericht nog even over en zie dan pas dat er x staat. ''Zal vast wel als vriendschap zijn.'' Mompel ik in mezelf. Taar komt aanlopen met een dienblad waar twee koppen thee opstaan en wat koekjes. Ze zet hem neer op tafel en ploft naast me neer op de bank. Ik leg mijn armen om haar middel en geef een kus op haar hoofd. ''I love you.'' Fluister ik. Ik zie haar zachtjes glimlachen. ''I love you too.'' ''Die vakantie word top!'' Zeg ik. 'Ze knikt. ''Er gaat dus ook een meisje naar toe die ik had gezien bij de huisarts toen.'' Tara draait om en kijkt me met een niet begrijpende blik aan. ''Waar ik doei tegen zei.'' Ineens lijkt ze het te herinneren. ''Ik denk dat je haar wel aardig vindt.'' ''Vast wel, ze leek me wel aardig I guess. Naja het wordt sowieso al een leuke vakantie want ik ben met jou.'' Zegt ze blozend. Ik druk een kus op haar lippen.
* Mae
Wat denken jullie hoe Rosalie Sofie gaat vinden? :)
JE LEEST
Menu Number.| J.F&P.S
FanfictionWanneer Tara en Rosalie de menukaart krijgen in een restaurant ziet Rosalie iets vaags. Een telefoonnummer in de hoek. Zouden ze het nummer appen? En van wie zou het nummer zijn? Of is het allemaal fake? --- A story by Mae and Sez Ft. Pascall Scher...