assepoester

114 10 0
                                    

Pov Rosalie

Ik heb 3 klanten geholpen en ik begin het een beetje onder de knie te krijgen, ook het praten. Ik veeg de toonbank af en het belletje gaat weer. "Hey Assepoester." Ik kijk op, Jake? "Hey. Uh, ken ik jou ergens van?" Vraag ik hem. "Ben je me nu al vergeten? Jake, ik maakte hapjes met je toen je opeens wegrende." Zegt hij als hij me een hand uitsteekt. "Oh ja, Tuurlijk. Ik dacht al dat jij het was, maar ben slecht in het onthouden van gezichten." Hij lacht.

"Waar heb je zin in?" Vraag ik hem. "Jou." Zegt hij met een grijns. "Iel." Zeg ik hem vies kijkend. Hij lacht, "Was maar een grapje, een ijs karamel macchiato graag." Ik knik en loop naar Damian toe. "Maak jij het praatje?" Vraag ik hem. "Sure." Ik open het receptenboekje en zoek naar de ijskoffie. "Hey, hij wilt dat jij met hem praat." Zegt Damian die op mijn schouder tikt. "Waarom?" Hij haalt zijn schouder op.

Ik loop weer naar de toonbank toe en leun erop. "Dus, wat is er?" Vraag ik Jake. "Niks. Ik vroeg me gewoon af of je een keer wat wou afspreken." Pascall zou hem vermoorden en nooit meer met mij willen praten als hij ons 2 zou zien. Ja, hij is het jaloerse vriendje type. Vriendje.. Ik heb Tara geen eens vertelt dat we wat hebben. Die zou het vast super raar vinden dat ik haar vroeg of Pascall mee mag gaan op vakantie.

"Ik denk niet dat dat een goed plan is." Zeg ik hem. "Kom op, je denkt toch niet dat ik het meende van daarnet? We kunnen gewoon ergens wat gaan eten." "Sorry, nee. Hier is je drankje." Zeg ik en ik pak de ijskoffie die Damian op de toonbank heeft neergezet. Jake zucht. "Oké. Als je je bedenkt hoor ik het wel." Zegt hij en hij legt wat geld op de toonbank en pakt zijn drankje. "Ken je hem?" Vraagt Damian. "Een soort van."

Ik pak het geld en tel het nog even na. Ik pak het geld op en er valt een wit briefje naar beneden. Ik hurk door mijn knieën en pak het briefje op.

0672649991

Damn. Dacht dat ik smooth was met mijn pinpas nummer trucje. Ik bekijk het briefje even en stop hem uiteindelijk in mijn achterzak.

-sez

•••••••

Hey! Vanaf nu gaan Mae en ik (Sezin) bij elk deel wat schrijven, zoals dit. Het geeft gewoon meer interactie met de lezers en zo worden jullie (hopelijk) actiever met reageren & liken enzo :)

Hier gaat dan wat randoms staan of wat informatie over het deel, heel logisch, denk dat iedereen zo'n "auteurs note" wel kent. Nou, dat was het.

-sez

Menu Number.| J.F&P.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu