kroeg

134 14 0
                                    

Pov Tara
Ik loop rustig na een halfuurtje naar beneden. Mijn vader is er niet en mijn broer, Ryan, ligt nog op bed. Ik zoek op tafel naar een briefje van papa om te kijken waar hij naar toe is. Maar er is geen briefje te bekennen. Ik loop terug naar boven en open Ryan's kamerdeur. "Waar is pap?" Vraag ik fluisterend. Hij kijkt me met een slaperig blik mijn kant op. "Weet ik veel." Kreunt hij. "Hij zal wel weer te lang in de kroeg hebben gehangen." Ik schrik van zijn opmerking. Lekker dan. Mijn vader gaat bijna nooit naar de kroeg als wij er zijn. Überhaupt nooit. Of dat heb ik nooit geweten. Ik zucht en loop zijn kamer uit.

Ik lig op de bank, te wachten totdat mijn vader thuiskomt. Ik pak mijn telefoon en reageer op de appjes die ik van Jer heb gehad.
Jer 😘❤️
Ik: Hey :)
Jer 😘❤️: She is awake!!
Ik: Jaaa
Ik: Lekker geslapen?
Jer 😘❤️: Ja hoor jij?

Even twijfel ik of ik hem de nachtmerrie moet vertellen. Ik schud mijn hoofd. "Nog niet." Mompel ik in mezelf.

Ik: Ja ook wel
Jer 😘❤️: Mooi zo. Wat ga je vandaag doen?
Ik: Wachten op mijn pa
Jer 😘❤️: ?
Ik: Hij is niet thuis gekomen.
Jer 😘❤️: Oohh.. Als je wil mag je wel langskomen bij mij?
Ik: Sure :) Ik kom eraan.

Ik ren naar boven en trek mijn kleerkast open. Ik pak er een witte jurk met blauwe bloemetjes uit en trek die aan. "Ik ga naar Jer!" Roep ik nog naar broer. Ik loop naar beneden en pak mijn fiets. Al gauw begin ik te fietsen en dan zie ik allemaal polities en ambulances bij een auto staan. Papa zijn auto.

- Mae

Menu Number.| J.F&P.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu