Pov Jeremy
Vandaag gaat Taar naar de huisarts. We zitten in de auto en ze heeft nog steeds niks gezegd. Ik kijk naar haar hand, die trillend op haar knie steunt. Ik pak haar hand en wrijf er over. "Het komt goed." Zeg ik en focus me op de weg. Ze kijkt naar de grond. "Ik hoop het."Zodra Tara bij de huisarts is omgeroepen, ben ik alleen maar rondjes aan het lopen. Een meisje komt naar me toe gelopen. "Beetje zenuwachtig?" Lacht ze. Ik haal mijn schouders op. "Mijn vriendin is daar binnen en ik ben zenuwachtig voor de uitslag." Ze knikt begripvol en steekt een hand uit. "Ik ben Sofie." Ik kijk naar haar hand en schudt hem even. "Jeremy." Antwoord ik kort en laat haar hand weer los. Ik kijk naar de deur. "Waarom ben jij hier?" Vraag ik en kijk haar aan. "Mijn moeder werkt hier. Ik moet op haar wachten." Ik knik en ga dan zitten. Ik tik met mijn voeten zenuwachtig op de vloer. "Doe is rustig." Zegt Sofie lachend. Ik lach ongemakkelijk terug. Ze gaat tegenover me zitten en ik kijk haar aan. Sofie heeft bruin haar, blauwe ogen. Ze wilt iets tegen maar dan wordt de deur ,van de kamer waar Tara naar binnen ging, geopend. Ik sta met een ruk op en loop naar Tara toe. Ik kijk haar hoopvol aan. "Ik moet nog wat onderzoeken doen maar op dit moment is het geen gevaar. Het zorgt alleen voor enorme migraine en bloedneuzen." Antwoord ze op mijn blik. Ik til haar op waardoor ze moet lachen en ik geef haar een kus. "Wat ben ik blij!" Zeg ik en glimlach naar haar. Ze bloost. Ik zeg Sofie gedag en we lopen naar mijn auto.
Zodra we ingestapt zijn vraag ik haar meteen of ze Eva erbij genaaid heeft. Tara schudt haar hoofd. "Ik ben te bang.." Antwoord ze met een trillende stem. Ik pak haar hand en ze kijk naar me. "Misschien moet je het wel doen. Ze is gevaarlijk babe.." Zeg ik tegen haar. Tara kijkt bedenkelijk. "Ik denk er nog over na." Antwoord Tara en ze geeft me een kus.
~ Mae
Heyyy
Dit is dus mijn auteurs note. Ik hoop dat jullie dit deel leuk vonden. Wat denken jullie van het nieuwe lid in ons verhaal Sofie? Wat vinden jullie van haar? Laat het even weten in de comments nou Laterrr
JE LEEST
Menu Number.| J.F&P.S
FanfictionWanneer Tara en Rosalie de menukaart krijgen in een restaurant ziet Rosalie iets vaags. Een telefoonnummer in de hoek. Zouden ze het nummer appen? En van wie zou het nummer zijn? Of is het allemaal fake? --- A story by Mae and Sez Ft. Pascall Scher...