"Trusten"

152 12 1
                                    

Pov Jeremy
Pascall en Rosalie zijn nu al zo'n twee uur weg. Tara en ik spelen gta en ze is er niet zo super goed in. Eigenlijk is het best wel schattig om te zien. Ik glimlach. "Laat mij." Lacht ze en gaat rustig verder. "Kijk uit vo-" Voordat ik mijn zin kan af maken, is ze alweer dood. Ze lacht en valt achterover. Snel pak ik haar hand om haar niet van de bank af te laten vallen en lach. "Sukkel." Zeg ik lachend. "Nou, dat is niet erg aardig. Waar zijn je manieren Jeremy?" Zegt Tara nep beledigd. "Ik weet niet. In de wc of zo." Antwoord ik. Wat een slechte grap Frieser. Ze moet er in elk geval wel om lachen. En dat maakt mij weer aan het lachen. Zij maakt mij lachen. En ze is een van de weinigen.

Ik zit op mijn telefoon en Tara zit op de bank. Ik kijk naar haar en zie dat ze slaapt. Ik glimlach. "Trusten." Fluister ik. Ik heb Pascall een half uur geleden gebelt maar hij neemt niet op. Of eigenlijk hij drukt me weg. Ineens voel ik iets dat tegen mijn schouder drukt. Ik kijk snel op en zie dat Tara tegen me aan ligt te slapen. Voorzichtig leg ik een arm om haar heen en leg ik mijn telefoon weg. "Trusten." Hoor ik haar mompelen. Een klein lachje ontsnapt mijn mond en ik druk twijfelend een kus op haar voorhoofd. Ik zie dat ze bloost, ik leg mijn hoofd tegen die van haar aan en val rustig in slaap.

- Mae

Menu Number.| J.F&P.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu