Heart attack

175 12 0
                                    

Pov Tara
Langzaam voel ik dat mijn ogen weer openen. Ik word wakker en kijk verward om me heen. Oh ja ik ben bij Roos. "Hoe laat is het?" Vraag ik slaperig en wrijf in mijn oog. Het lijkt alsof ze schrikt. Of heb ik me dat nou verbeeld? "Uh- 5 over half 4." Antwoord ze. "Damn." Zeg ik kreunend. Ik draai weer om en binnen no time lig ik alweer te slapen.

Als ik wakker word, schijnt de zon door de witte gordijnen. Ik slaak een zucht en draai me om. Mijn ogen worden groot. Mijn dagboek!! Hij ligt er niet meer! Ik ga met een ruk rechtop zitten. Wanhopig kijk ik om me heen. Mijn oog valt op het bed van Roos en mijn dagboek ligt op haar deken. Ik ga met een plof weer liggen en slaak een zucht van opluchting. Ik sta zachtjes op en pak voorzichtig mijn dagboek eraf. Langzaam lees ik de regels, die ik gister heb geschreven, over.

Maandag - 19 juni - 2017
Vandaag zijn Roos en ik naar een restaurantje geweest. Rosalie vond de ober wel erg interessant dus dacht ze: Yo ik doe alsof ik betaal maar ik geef toch maar mijn nummer. Hahah. Toen we de menukaarten zag Rosalie een nummer in het hoekje van de kaart staan. Ze zette het nummer in haar contacten en het was een jongen. En wat voor een! Ik geef nooit mijn mening over jongens maar hij is knap.

We gingen hem bij Roos pas appen. Maar we hadden een weddenschap. Wie het eerst bij haar huis was, zou hem krijgen. Zij was eerder. Maar ja mijn knieën werkte weer niet mee. Ik baal echt maar toen we hem gingen appen zei hij dat ik een leuke naam had. Heart attack! We gingen ook met ze facetimen. Ja ze want Jeremy (zo heet hij) was niet alleen maar met nog een jongen. Namelijk Pascall. Hij deed een beetje raar en bot. Maar om een of andere reden vind ik Roos en Pascall wel bij elkaar passen. Maar dat gaat nooit werken. Ze haten elkaar.
Nou dit was het weer. Byeee.

Cringy as fuck, Taar. Het is zo suf om een dagboek te hebben, maar ik voel me er wel beter door. Als ik boos ben schrijf ik alles ook zo op. Ik zie in mijn ooghoek dat Rosalie wakker begint te worden. Ik ga snel weer op het matras liggen en leg mijn dagboek weg.

- Mae

Menu Number.| J.F&P.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu