Pov Tara
Thanks Roos en Pascall. Voor de mooie onderbreking en de grap. Spookt door mijn hoofd. Het leek wel alsof Rosalie iets anders dan Pascall wilde zeggen maar ze is verder niet op Pascall in gegaan. Ik kijk op pinterest naar mijn map met tatoeages. Normaal ben ik er echt niet van maar ik zou graag een kleintje op mijn pols willen. Jeremy kijkt over mijn schouder mee. "Wil je een tattoo?" Vraagt hij. Ik kijk hem aan en knik. "Ik twijfel nog." Ik kan zien vanuit mijn ooghoek dat Rosalie super verbaasd kijkt. "Jij? Een tattoo?" Vraagt ze verbaasd. "Ja, maar ik weet niet wat voor een ik wil." Ik kijk naar mijn telefoon en naar de tattoos. "Wat voor ideeën heb je?" Vraagt Pascall geïnteresseerd. "Iets met de hobbit of lord of the rings. Mandala's vind ik ook heel mooi." Antwoord ik en wil mijn telefoon uitzetten maar word onderbroken door Pascall. "Mag ik eens kijken?" Vraagt hij en ik knik. Hij pakt mijn telefoon en scrolled door de foto's. "Moeilijk zeg. Anders kijkt Rosalie toch voor je." Zegt Pascall en geeft de telefoon terug aan mij. Roos kijkt hem boos en pakt dan mijn telefoon. "Ik zou deze doen als ik jou was." En klikt op de foto.Ik knik tevreden. "Wie gaat er met me mee dan?" Vraag ik. "Ik!" Zegt Jeremy en geeft me een knuffel. Ik pak zijn armen en ga tegen hem aan liggen. "Ik ga niet mee. Ik hoef jullie niet de hele tijd klef zien te doen." Zegt Roos. Ik kijk haar beledigd aan. Sorry hoor dat ik een keer iemand leuk vind. Sorry hoor dat ik de hele tijd tegen jouw kleffe gedoe heb aangekeken en het nu een keer zelf doe. Ik adem diep in en uit om me in te houden en knik. "Whatever." Mompel ik. "Ik ga ook niet mee." Antwoord Pascall. "Dan gaan jullie toch samen iets doen? Als het zo gezellig was." Stel ik voor. Dat was denk ik niet zo slim om te zeggen.
- Mae
JE LEEST
Menu Number.| J.F&P.S
FanfictionWanneer Tara en Rosalie de menukaart krijgen in een restaurant ziet Rosalie iets vaags. Een telefoonnummer in de hoek. Zouden ze het nummer appen? En van wie zou het nummer zijn? Of is het allemaal fake? --- A story by Mae and Sez Ft. Pascall Scher...