Ucapan ..

503 21 2
                                    

Assalamualaikum and hai everybody . Pertama sekali saya nk mintak maaf sebab yang ni bukan update cuma saya nak beritahu beberapa perkara penting .

Pertama , saya akan hiatus daripada update crita ni sempena hari raya . Berapa lama ? Saya pun tak tahu maybe around 3 - 7 days I guess . But don't worry I will not hiatus forever .

Kedua , saya minta sangat - sangat daripada korang semua yang silent readers , tolong lah munculkan diri anda sebab apa ? Bila tengok views je meningkar without vote or comment , it's make me down and feel lazy to creat another part because it's like nobody read this story . Saya nak tahu jugak apa pendapat korang dengan jalan cerita ni , and because of that , I can entertain myself and do the best ever . Saya mohon jasa baik anda huhu . Macam mendesak bukan ? Bukan itu maksud saya , cuma without comment or vote , buat saya hilang semangat yang berkobar untuk buat crite ni sampai habis .

Lastly , saya nak ucapkan selamat hari raya !!! Maafkan saya jika saya ada terbuat salah , buat cerita yg tidak memuaskan dengan itu komenlah untuk saya mencungkil lagi bakat yang saya ada . Semua dah bersiap untuk raya kan ? Ada yang dalam perjalanan balik kampung so semoga selamat sampai ke kampung !

Itu sahaja dari saya , terima kasih

Kerana Kau Aku Sayang (SLOW UPDATE)Where stories live. Discover now