SEJAK kejadian petang tadi , Qisha langsung tidak bercakap mahupun memandang wajah Syukri . Tangannya ligat membasuh pinggan yang digunakan untuk makan malam sebentar tadi .
Hatinya masih lagi sakit kerana perkara petang tadi laju sahaja tangannya membasuh , mengelap dan meletakkan balik pinggan di tempat asal . Mukanya pula tak usah dicakap masam seperti cuka dan ketat sahaja sepanjang masa .
Entah kemana Syukri sudah pergi selepas makan malan pun dia tidak tahu mungkin sahaja dia melepak dengan perempuan petang tadi . Haih bila difikirkan balik , buat sakit hati lebih baik abaikan sahaja .
Usai membasuh pinggan , Qisha masih lagi setia berdiri dihadapan sinki sambil mengeluarkan telefon bimbit dari poket seluarnya . Aplikasi WhatsApp dibuka dan lantas group mereka berlima dibuka . Ada satu mesej dan ianya audio daripada Farish .
Memandangkan line disitu agak perlahan , dia ambil jalan mudah untuk mendengarnya kemudian . Lantas dia menekan skrin untuk membalasnya .
Friendship goals
FarishPondan
(Audio)Audio apa tu farish ? Tak pernah pernah pulak kau hantar audio
LanaSengal
Adalah kau buka masa lepas kau dapat kejutan heheheMayaSenget
Yezza ! Betul selagi kau tak dapat surprise , jgn bukakAikk korang pulak yang balas . Wait a minute . Surprise ape ni ? Aku tak fahamlah
Aliffgemoks
Halah kau ikut jelah tak payah banyak bunyi -,-Qisha mencebik membaca balasan daripada Alif . Qisha masih lagi tidak mengerti apa yang dikatakan oleh mereka sebentar tadi .
"Haih tak faham betul dengan diorang ni" lantas Qisha menaip untuk membalas lagi .
Friendship goals
Aliffgemoks
Halah kau ikut jelah tak payah banyak bunyi -,-Aku tanya je salah ke haa ? Itu pon nak marah -_-
Aliffgemoks
Aku marah ke tu Qisha ? Eii aku tk paham dengn minah ni .Marah lah tu eleh!
FarishPondan
Gado gado aku kawen jugak kang dua ekor ni
YOU ARE READING
Kerana Kau Aku Sayang (SLOW UPDATE)
RomanceHubungan adik beradik tiri memang menyusahkan dan ada saja benda yang boleh dibuat gaduh seperti Qisha Tasneem dan Asyraf Syukri Perkahwinan yang berlangsung antara ayah Syukri dan ibu Qisha menghasilkan peperangan antara mereka berdua. "Ei kau , ta...