Najpoznatiji boy band današnjice,One Direction,na molbu brojnih obožavateljica diljem Hrvatske održat će koncert 21.4.2014. u Areni u Zagrebu s početkom u 20:00h. Očekujemo veliki spektakl.
Karte su u prodaji od 29.3.
O da,dobro sam znala tko su oni.
Nina je bila strašno ljubomorna na mene kad je saznala da sam se doselila iz Londona. Svakodnevno bi mi dosađivala sa pričama o njihovim savršenim tijelima,ljubavnim životima,interesima……znala je doslovno sve o njima. Čak me je uspjela nagovoriti da zajedno s njom pogledam spot za onu njihovu najpoznatiju pjesmu What makes you beautiful koju svakodnevno puštaju na radiju. Pjesma mi se nije svidjela stoga sam ju prekinula već kada je neki kovrčavi dečko počeo pjevati svoj dio. A jedan dan me je toliko smorila sa njima i već je ubila svaki djelić moga mozga tako da sam joj zaprijetila da mi ih više ne spominje. Od tada izbjegavam svaku stvar vezanu uz njih. I dobro mi je išlo,do sad.
Toliko sam se udubila u taj članak da nisam primijetila kako mi se mama došuljala iz leđa.
-Želiš li ići na taj koncert?-veselo me je upitala.
-Isse mama prepala si me.-poskočila sam i pala sa kauča dok su novine odletjele na drugu stranu.
-Nemoj mi se tako šuljat iza leđa. I naravno da neću ići na koncert. Znaš i sama da ne slušam takvu vrstu glazbe.-
Znala je i to jako dobro. Prije sam bila velika obožavateljica pop glazbe i vjerni fan Justina Biebera. No nakon incidenta prestala sam ju slušati i prebacila se na rock i ozbiljnu glazbu. Mozart je postao moj najbolji prijatelj.
-Znam ali mislim da ti treba malo zabave a ovo je odlična prilika.-otišla je do novina i podigla ih.
-Pogledaj kako su slatki.-nabacila je onaj blesavi smiješak i izgledala je kao jedna od onih njihovih ludih obožavateljica.
-Pretpostavljam da će tamo biti većina djevojčica tako da ti se ništa loše ne može dogoditi. A ti i Nina se možete super zabaviti.-bila je uvjerljiva.
Znala je koliko mi je sigurnost postala važna. Iako se od nesreće trudila ponašati kao da se ništa nije dogodilo često bi joj nešto izletjelo.
-I ti bi dala novce za tu glupost?-podrugljivo sam joj uzvratila.
-Kao da je novac ikada bio problem. No ovdje se neradi o koncertu. Platila bih koliko god treba samo da negdje izađeš i zabaviš se. Bilo gdje. Ne možeš ostatak svoga života provesti u sobi izolirajući se od ostatka svijeta. Znam da se grizeš zbog onog što se dogodilo ali nisi ti kriva.-uporno je nastavila.
-Nema šanse da idem.-kratko sam joj odgovorila i krenula prema sobi.
-Nemoj da ti kasnije bude žao kada se karte prodaju.-viknula je za mnom.
-Neće-odlučno sam odgovorila.
-Znam-tužno je uzdahnula i ušla u kuhinju.
***
-Mccall vidi se da si učila.Vrlo dobar.-nastavnik matematike je došetao do mene i pružio ispravljeni petominutni koji smo pisali prošli sat.
Napokon sam rasturila matematiku. Bila sam vrlo ponosna na sebe. No ne samo zbog matematike već zbog svega što sam postigla u ove dvije godine. Prebaciti se iz britanske u hrvatsku školu nije mala stvar. Život mi se okrenuo za 360 stupnjeva.
Morala sam položiti sve razlike u predmetima a samo malo toga je bilo isto.
No prvo sam morala usavršiti hrvatski jezik tako da sam godinu dana imala privatne instrukcije svake večeri. Znala sam ga dosta jer me je mama učila od malena. No nije isto kada hrvatski pričaš samo u kući i kada se nalaziš u zemlji gdje je to službeni jezik. Tako da sam se dosta napatila dok nisam proučila sva pravila i mogu s pravom reći da je zasigurno puno teži od engleskog.
ESTÁS LEYENDO
Try to forget
Fanfic''U pravoj ljubavi nikada ništa nije teklo glatko.'' William Shakespeare