Chapter 13

2.7K 91 0
                                    

Ležali smo na tepihu,goli i gledali u predivnu sliku koja je visila iznad kamina. Plaža,palme i ocean izvučen svim nijansama svijetlo plave boje. Izgledalo je previše nestvarno. Kada bih morala naslikati raj vjerojatno bih ga usporedila s nečim ovakvim. Okrenula sam se prema Harryju koji je istim tim zanosom promatrao sliku. Zagledala sam se u njegove oči i u sekundi promijenila mišljenje od maloprije. Ovo je raj. Biti u naručju predivnog dečka kojeg neizmjerno volim. Bez upozorenja legla sam na njega i utisnula mu poljubac na te njegove usne koje me dovode do ludila. U dubini moga stomaka počelo je nešto divljati,vjerojatno ono životinjsko carstvo koje bi se oglasilo svakog puta kada bismo se poljubili. Zavukla sam prste u njegovu meku kosu koja se još uvijek cijedila po onom skupocjenom tepihu na kojem smo ležali. Uništen je totalno.

-Nije li kasno za to?-Harry me je pospano pogledao dok mu je ruka pratila tok moje kralježnice.

-Spava ti se?-Utisnula sam mu poljubac u vrat a zatim izloženu kožu laganu gricnula. Miris gela za tuširanje uvukao mi se u nosnice dok sam svu svoju pozornost pridavala njegovom vratu.

-Više ne-naglo me je okrenuo i sada je on ležao na meni pazeći da me ne povrijedi.

-Danas ti nećeš ništa raditi-uhvatila sam ga za ramena i tiho mu šapnula na uho.

Uložila sam svu svoju snagu i iskoristila njegovu zbunjenost tako da sam ga preokrenula i sada sam ja ponovno bila u dominaciji.

-Što želiš da radim?-upitala sam ga i podigla obrvu dok me je on začuđeno promatrao.

-Ne moraš stvarno……..-

-ššš-prekinula sam ga i stavila mu prst na usne-Jučer si ti mene zadovoljio,sada ti želim to vratiti. Ako mi nećeš reći što da radim onda ću morati smisliti nešto sama.-

Dalje se nije bunio i njegov osmijeh je jasno govorio da mogu raditi s njim što god me je volja.

Povukla sam nokte po njegovim prsima gledajući kako ostavljaju tanke,crvene linije.

Bolje bi bilo da mi daje upute jer stvarno ne znam što dalje.

Ostavila sam par poljubaca na stomaku spuštajući se sve niže a onda sam zastala susrevši se na njegovim tkz. 'najdražim'dijelom tijela.

Pogledam ga i nađem se u oči s njegovim vragolastim osmijehom te shvatim da sam se previše zabuljila.

Uživa u mom zaprepaštenom pogledu.

-Ovako-šapne i počne pomicati ruku gore- dolje dok sam ga ja nesigurnim pokretima pokušavala pratiti.

Pustio mi je ruku da nastavim sama dok sam ja pokušala primjenjivati upute koje mi je davao.

No kad sam preuzela vodstvo te se sagnula i gurnula ga u usta svaka riječ koju je planirao reći ostala je neizgovorena.

***

Ponovno sam se probudila prije njega i još jednom imala čast promatrati tog usnulog anđela pokraj mene. Spoznaja da sam ga izludila sinoć i da imam utjecaj na njega isto koliko i on na mene izmamio mi je osmijeh na lice.

Ustala sam i zaputila se prema kuhinji jer je moj želudac jasno nalagao da nisam jela već dosta dugo.

Otvorila sam frižider,uzela potrebne sastojke i namučila se dok nisam pronašla tavu u toj ogromnoj kuhinji. Bila je tako predivna no vjerojatno je služila samo za gledanje pošto sumnjam da je Harry u njoj i tost ispekao. Zamutila sam smjesu nadajući se da će ispasti dobra i krenula peći palačinke. Prva je malo zagorjela ali ostale su ispale više-manje dobro. Završavala sam i posljednju palačinku kada sam začula smijuljenje na vratima.

Try to forgetWhere stories live. Discover now