(Harry)
Stajali smo tako i gledali se. Činilo mi se kao da prolaze stoljeća. Neuredna punđa,ni trunka šminke a opet iz nje isijava tolika ljepota da bi joj brojni modeli mogli zavidjeti. Gledala me je pogledom zbog kojeg mi je zastao dah na nekoliko sekundi.
-Niall to je ona!Djevojka koju sam tražio-isprekidano sam disao.
-Stari moj pa ti imaš više sreće nego pameti. No zašto djevojka izgleda kao da je duha vidjela?-Niall me je upitao pitanje na koje ni sam nisam znao odgovor.
-Ne znam koji je problem al cura me žestoko odjebava od trenutka kada sam joj prišao. Kao da me se na neki način boji.-odgovorio sam mu ne skidajući pogled sa nje.
-Jess hoćeš li ti doći ovamo?-Nina je dreknula.
Ona je došetala do Nine,snažno ju povukla a zatim se zajedno s njom vratila na isto mjesto gdje je i stajala. Ne usudi nam se prići kao da Niall i ja širimo kugu ili tako nešto.
-Nina ja ne idem tamo. Ovog njegovog prijatelja ili šta mu je već srela sam sinoć u trgovini i bio je sve samo ne pristojan.-šapnula joj je ali je šaputala toliko glasno da smo Niall i ja sve čuli. Niall mi je na ovo 'nije bio pristojan' uputio perverzan osmijeh. Znam na što je mislio. Ali kako samo može lagati? Nisam joj ništa napravio. Baš sam bio uljudan.
-Njega si srela u trgovini?? I nisi mi ništa rekla?? Pa curo jel znaš ti da je to Harry Styles???!!!!-Nina je povisila ton.
-Ama da je Brad Pitt ne zanima me.-rekla je to i brzinom munje uletjela u kuću.
-Čekaj!Vrati se!!-viknuo sam i bez razmišljanja potrčao za njom.
-Imate praznu kuću. Zabavite se.-Nina se proderala tako da ju je pola susjedstva čulo. Ta cura stvarno treba smanjiti ton .
-Idemo ljepotice. Ostavimo golupčiće na miru-Niall ju je uhvatio oko struka i zajedno su ušli u auto kojim smo se dovezli.
Ušao u kuću i zatvorio vrata. Kuća je bila ogromna,sa 2 kata i bezbroj prostorija. Odmah se vidjelo da je Ninina obitelj vrlo bogata. Ušetao sam u dnevni boravak jer mi se to činilo najlogičnije. Bio je savršeno uređen a iz njega nije dopiralo nikakav glas ili ikoji znak života. Nasmijao sam se sebi u bradu. Ako hoćeš igrati igru,dobit ćeš je.
(Jessica)
Zašto sam to napravila? Ponašam se kao kakav psihički bolesnik koji je pobjegao iz ludnice. No ne želim se suočiti sa njim. Bojim ga se,kao i svih ostalih muškaraca koji pokušaju uspostaviti komunikaciju sa mnom. Pogotovo mrzim ovakve likove-umišljene,samodopadne koji misle da mogu posjedovati svaku curu. Da ne zaboravimo tvrdoglavost i upornost koju ovaj ima. Dakle ti si taj slavni Harry Styles. Sada mi je jasno odakle mi je bio poznat. Vidjela sam ga u onom spotu prije nego što sam izašla iz njega samo sada izgleda puno odraslije.
Trgla sam se iz svojih misli kad sam zaučla korake u dnevnom boravku. Pogledao je iza fotelje,iza vrata a zatim se izvalio na kauč kao da posjeduje ovu kuću.
-Misliš se igrati skrivača? Dobro. Ali igrat ćemo po mojim pravilima. Ja ću ležati tu dok ne izađeš a morat ćeš izaći jer ćeš ogladnjeti ili ćeš morati na wc. I samo da ti kažem imam cijeli dan na raspolaganju.-rekao je i zadovoljno se smješkao.
-Kako se uopće usuđuješ ulaziti u tuđu kuću?-izletjelo mi je. Opet mi je jezik brži od pameti.
-Koliko znam ovo nije tvoja kuća. A vlasnik kuće dao mi je dopuštenje tako da ne kršim zakon.-
Uh kako me živcira. On i njegova jezičina. Nikada neće otići odatle,u to sam bila uvjerena. Prije ili kasnije morat ću izaći. U nervozi sam se pomakla i srušila staklenu čašu koja se razbila u snažan zvuk. Sranje.
YOU ARE READING
Try to forget
Fanfiction''U pravoj ljubavi nikada ništa nije teklo glatko.'' William Shakespeare