Chapter 32

1.5K 79 8
                                    

5 GODINA KASNIJE

Dragi dnevniče!

Nakon dugo vremena ponovno imam potrebu za pisanjem. Ne znam zašto. Vjerojatno mi je život postao premonoton u zadnje vrijeme. No ne žalim se. Dogodilo se i previše toga u samo 25 godina života i mogu sa olakšanjem odahnuti što je napokon sve u normali.

Darcy svakim danom sve više raste i bojim se da će prebrzo odrasti iako joj je tek 5 godina. To kovrčavo stvorenje zelenih očiju nema mira ni 5 sekundi. Ponekad se upitam na koga li je takva?No strast za crtanjem je definitivno nasljedila od mene. Iako bi Harry više voli da se bavi glazbom.

Vjerojatno još uvijek žali zbog propalog sna kojeg nije upotpunosti ostvario. Iako se nikada nije žalio,nisam glupa a da to ne primjetim. Ponekad bih ga znala uhvatiti kako zamišljeno gleda stare slike vjerojatno se pitajući bi li danas išta bilo drukčije.

One Direction se raspao. Prošlo je već 6 godina otkako je taj bend ugledao posljednje svijetlo dana. Vjerojatno se više nitko ni ne sjeća da su uopće postojali. Slava je prolazna. Bendovi su dolazili i odlazili i tako će uvijek biti. 

Harry obožava pomagati mladim pjevačima u usponu karijere. Kaže da u njihovim očima uvijek vidi sebe i kakav je bio na početku,dok ga slava nije promijenila.

Sada je postao više obiteljski čovjek. Otvorio je vlastitu pekaru na koju je izrazito ponosan i obožava provoditi sate tamo.

A onda kada se vrati kući,Darcy redovito skače po njemu a ja samo sjednem i promatram ih i kunem se da mi više ništa ne treba u životu. Jer oni su moja sreća,za njih bi život dala bez razmišljanja.

Nina i Niall također su postali roditelji. Imaju predivnu djevojčicu Abby Darcynih godina. Niall je otvorio restoran,a Nina postala ugledna doktorica. Nikada nisam ni sumnjala u nju. I dalje vode nezasitan sexualni život i čudno kako su do sada uspijeli napraviti samo jedno dijete.

Vanessa se udala i postala gospođa Irwin. Čini se da je napokon našla muškarca koju ju je uspio ukrotiti.  No boljeg muža joj ne bih mogla poželjeti jer Ashton je ono što svaka žena želi u svom životu. Imaju sina od 3 godine i zove se  Nick. To dijete je kovrčavije od Harryja i Ashtona zajedno. A oči je dakako nasljedio od oca.

Za Liama i Daniell nisam čula već dosta dugo. Navodno su se zbog posla preselili u Australiju i tamo vode miran obiteljski život.

Eleanor je u 4. mjesecu trudnoće i ne mogu opisati koliko sam sretna zbog nje i zbog činjenice da će nakon toliko vremena napokon postati majka.

Louis i Harry su potpuno obnovili svoje odnose i drago mi je što je napokon taj dio priče završen.

No jedna osoba je ipak ključni dio slagalice.

Nisam ga vidjela 5 godina,možda i više. Od onog dana kada je otišao od njega ni traga ni glasa. Ne mogu reći da mi nedostaje,no voljela bih popričati s njime i napokon zakopati ratnu sjekiru. Jer propatio je i previše.

Harryju se sjećanja i dalje nisu vratila. Ponekad zna leći na moja bedra i zaklopiti oči a ja mu onda milujem kosu i pričam mu sve od našeg prvog susreta.

Puno toga se dogodilo. Ostala sam neplanirano trudna,rodila sam prekrasnu djevojčicu i živim u predivnoj villi. No morala sam napustiti fakultet i sada sam ostala kući. Možda se poželim vratiti i završiti ga no čisto sumnjam.

Jer Bog očito ima drugačije planove za mene. Inačer se ništa od ovoga ne bi ni dogodila.

Zaklopila sam dnevnik i odložila ga na noćni ormarić kada se tijelo pokraj mene počelo meškoljiti a zelene oči su se naglo otvorile.

Try to forgetМесто, где живут истории. Откройте их для себя