Chapter 28

1.9K 85 16
                                    

-Trudna sam??!-učinilo mi kao da sam krivo čula. Zamutilo mi se pred očima i zateturala sam nekoliko koraka a Nina mi je pomogla da se održim na nogama.

-Hej,polako-prebacila mi je ruku preko svog ramena i odvela me prema kauču te me pustila tek kada sam se zavalila u hrpu jastuka koja je tamo stajala.

-Trudna sam?-ponavljala sam u sebi dok su me Nessi i Nina zabrinuto promatrale.

-Nisi sretna?-Nessi je odložila tester na ormarić i sjela pokraj mene prolazeći mi noktima kroz zamrsitu kosu.

-Trebala bih biti?-zbunjeno sam ih promatrala. Nije da nisam sretna ali ovo nije bilo u planu. Dijete će samo sve pokvariti. Zapravno,nisam ni sigurna u kakvom smo Harry i ja odnosu. A reći mu da će postati otac,kako ću to uopće napraviti?

Kako će on uopće reagirati?Hoće li prihvatiti to dijete ili će me odbaciti skupa s njime?

Tisuću i jedno pitanje mi se motalo po glavi.

-Moraš mu reći- Nina kao da mi je čitala misli. Nastao je tajac jer svo troje smo mislili samo na jedno: Kakva će biti Harryjeva reakcija?

-Ne mogu. Ne još. On nije spreman na ovo. Kao ni ja.-zagrlila sam jastuk što sam jače mogla a nekoliko suza mi je kliznulo niz obraze.

Taman se sve vratilo u normalu. Započela sam školovanje,riješila sam se Josha i što je najvažnije Harry i ja smo se ponovno počeli upoznavati. Naglasak na upoznavati.

Što ako uopće ne misli ozbiljno? Što ako ne planira provesti ostatak života sa mnom? Nije da mu mogu zamjeriti ako me u bilo kojem trenutku odlući napustiti. Ali činjenica da će dijete odrastati bez oca nije dolazila u obzir.

-Ni ne pomišljaj da išta učiniš tom dijetetu.-Vanessa mu je uhvatila za bradu i zagledala se u moje smeđe oči-Reći ćeš mu i sve će biti uredu. Osobno ću se pobrinuti da bude.

-Nije da ga mogu prisiliti da ostane,zar ne? Misliš li da želim provesti ostatak života sa čovjekom koji je tu samo zbog dijeteta? Dijeteta koje uopće ne želi-

-Sa čovjekom kojeg voliš i koji voli tebe. Stavila bih ruku u vatru ako nije tako.-

-Upotpunosti se slažem-Nina je sjela na drugi kraj i čvrsto držala moju ruku.-Da se ovo meni dogodi ne bih oklijevala ni sekunde. Niall bi saznao istog trena.-

-Ali vidiš,situacija ne bi bila ista. Niall i ti imate savršenu vezu od početka. Harry i ja smo prošli oluje i brodolome i stvarno nemam pojma što će on misliti o tome.

-Jedan je način da saznamo-Nessi mi je pružila mobitel i upravo u tom trenutku on je zavibrirao. Poskočile smo sve tri pročitavši ime koje se pojavilo na zaslonu.

Harry.

-Nessi javljaj se!-uvalila sam joj mobitel i odmaknula se što sam brže mogla.

-Ne dolazi u obzir!-ona ga je uvalila Nini i koja se nije ni snašla.

-Vi niste normalne!-Nina je vrisnula dok joj je mobitel i dalje vibrirao u ruci. Naposljetku se javila i stavila ga na zvučnik tako da smo sve tri mogle čuti razgovor koji se odvija.

-Kako misliš nije ovdje?-hrapavi glas sa druge strane linije bio je sumnjičav.

-Lijepo. Otišla je do trgovine i zaboravila mobitel. Događa se.-smislila je prvu laž koja joj je pala na pamet i koja je bila tako glupa da je Nessi prevrtjela očima.

-Reci joj da dolazim sutra. I pomogućnosti joj preporuči da uvijek nosi mobitel sa sobom-

-Naravno-Nina je promrmljala i prekinula kako Harry ne bi nastavio sa daljnjim pitanjima.

Try to forgetWhere stories live. Discover now