Njegove usne su završile na mojima.
Pomicao ih je prvo nesigurno a zatim sve jače i jače dok su mu ruke putovale negdje po mom tijelu.
Ovo definitivno nije uredu.
Skupila sam svu snagu i odgurnula ga pritom dolazeći do daha. I dalje mi se vrtjelo u glavi a ruke su mi se tresle,same od sebe.
Gledao me je pomalo uplašeno no činilo se kao da ne žali zbog svog postupka.
-Ovo se nije smjelo dogoditi-uhvatila sam se za glavu i panično okrenula čisto da se uvjerim kako ovo nitko nije vidio.
Izdahnula sam vidjevši kako se ovdje nalazimo samo nas dvoje no to možda i nije bila najbolja ideja.
-Jessica oprosti mi- Liam mi se priblžio a ja sam se nesigurno odaljila nekoliko koraka.
-Gledaj,zaboravi. Ovo se nije dogodilo. Može?-zagledala sam se u njegove oči no on je odmahnuo glavom.
Uhvatio me je za ruku i snažno povukao tako da sam se ponovno našla u njegovom zagrljaju.
-Ne može.-tiho je izustio-Ti si tako lijepa. I ne žalim zbog onoga što sam učinio.-
Nježno mi je podignuo bradu i ponovno me poljubio.
No ovog puta sam ga ugrizla za usnicu. Jako.
Iznenada je poskočio a ja sam iskoristila taj trenutak i odmaknula se što dalje od njega.
-Ne možeš me ljubiti,Liam! Ja sam s Harryjem i ja volim Harryja!-ovo posljednje sam posebno naglasila.
Pogledao me pomalo tužno a potom je spustio pogled.
-Znači ne sviđam ti se?-
Stajao je pognute glave i mene je nešto stegnulo oko srca. Zaboravila sam da je nedavno prekinuo sa Sophiom i vjerojatno je samo zbunjen i ne zna što radi.
-Gledaj sviđaš mi se. Ali samo kao prijatelj-
Došla sam do njega i slabašno ga potapšala po ramenu nakon čega je on podigao glavu a niz njegovo predivno lice poteklo je nekoliko suza.
-Zašto ja nemam sreće sa ženama?-šmrcnuo je i izgledao je tako slatko. Kao četrnaestogodišnji dječak koji se prvi put razočarao u ljubav.
Morala sam ga zagrliti no duboko sam se nadala kako me ponovno neće pokušat poljubiti.
-Zgodan si Liam. Pametan i brižan. Naći ćeš neku koja će te voljeti. Obećavam-prislonio je dlan na moja leđa i ostali smo zagrljeni nekoliko minuta.
-Možeš li me sada odvesti kući?-podignula sam obrvu jer stvarno više nisam željela ostati s njim nasamo.
-Mogu-slabašno je rekao te podignuo loptu i uputili smo se prema autu.
Vožnja je protekla u neugodnoj tišini.
Svaki put kada bi se naši pogledi susreli ja bih svoj morala skrenuti.
-Nadam se da će ovo ostati među nama?-gledala sam kroz prozor.Sitna kišica počela je rominjati.
Šutio je neko vrijeme a onda izustio:
-Ako tako želiš. No već sam ti rekao,ja ne žalim zbog onog što sam učinio-nakratko me je pogledao a zatim se usredotočio na vožnju.
Ja nisam imala potrebe više ništa reći.
Kiša je postajala sve jača i jača i da se trenutno nalazim u Harryjevom autu vjerojatno bih se naslonila i zaspala.
No ovako sam ostala na oprezu kao da bi on svakog trenutka mogao nešto napraviti.
ESTÁS LEYENDO
Try to forget
Fanfic''U pravoj ljubavi nikada ništa nije teklo glatko.'' William Shakespeare