-Darcy? Darcy? Reci nešto! Darcy molim te probudi se!-klečila sam pokraj njezinog sičušnog tijela i drmala ju dok su se suze slijevale niz obraze.
-Harry,ona jedva diše!-vrisnula sam povlačeči je jače za majicu dok joj je Harry mjerio puls.
-Jess smiri se!-uhvatio me je za bradu i usmjerio mi pogled ravno u njega-Bit će dobro,samo se moraš smiriti!-
-Ne mogu se smiriti!-odgurnula sam mu ruku i ponovno prodrmala Darcy-Dušo,čuješ li me?-
-Hitna će stići svakog trena!-Niall je užurbano koračao sa mobitelom u ruci a Ness je jače stisnula Nicka koji je neutješno plakao. Niall se spustio do mene i snažno me obuhvatio rukama tako da sam se nastavila tresti u njegovom zagrljaju.
Harry je pridržavao Darcyjinu glavicu a njezino tijelo nije odavalo nikakve znakove života. Bila je tako sičušna i nemoća i dok sam ju tako gledala srcem mi je parala bol koju nikada prije nisam osjetila.
-Možete li se pomaknuti?-nisam bila svjesna što se događa oko mene dok me Niall nije povukao u kut. Naš dnevni boravak uskoro je bio ispunjen doktorima u bijeloj kuti koji su pokušavali pomoći Darcy na sve načine.
Tek kada joj je mlada doktorica stavila masku na lice i glavom kimnula da diše,ispustila sam izdah olakšanja.
-Moramo je hitno prevesti u bolnicu!-položili su njezino tijelo na nosila i iznijeli je iz kuće prije nego što sam ja uopće stigla reagirati.
-Moram ići s njom! Moram biti pokraj nje!-istrčala sam iz kuće što sam brže mogla no Harry me je spriječio uhvativši me za ruku.
-Gospođo smirite se. Ne možete joj pomoći!-jedan od doktora nije mi dao da prođem. Ostali su se već smjestili u vozilo zatvarajući vrata za sobom.
-Ali ja moram biti pokraj nje!-bila sam očajna da nisam znala što ću sa sobom. Isto kao i onog dana kada su dovezli Harryja polumrtvog i kada su mi davali iste savjete.
-Obećavam da ćemo vas izvjestiti o svemu-ušao je u vozilo kako ne bih mogla nastaviti sa daljnim nagovaranjem i uskoro su se sve više udaljavali. Naposljetku se čuo samo zvuk hitne pomoći.
-Niall nazovi Louisa i vodi Abby i Ninu kući. Ashton,također!-Harry je dobacio Niall ključeve kuće i ušao u auto a ja sam ga sljedila u stopu.
Vozio je luđačkom brzinom tako da smo ubrzo našli ispred bolnice.
-Harry ako se njoj nešto dogodi,kunem se da.............-stinula sam ga za ruku na što mi je on uzvratio još jačim stiskom.
-Ni ne pomišljaj na to. Sve će biti dobro-spustila sam pogled tako da me je on ponovno uhvatio za bradu i zagledao se u moje smeđe oči.
-Gledaj me kad ti govorim! Sve će biti dobro! Uvijek smo sve prebrodili zajedno,tako ćemo i ovo-
Šmrcnula sam i obrisala rukom suze te smo se zajedno uputili prema recepciji.
Sestra koja je tamo radila uputila nas je na odjel i uskoro smo se nalazili ispred sobe gotovo iste onakave kakva je bila i Harryjeva.
Njezino maleno tijelo već je bilo priključeno na brojne aparate a iako je pokazivano da je živa ona to nije odavala.
-Morat će te pričekati dok ne završimo pretrage!-doktor je skinuo naočale sa nosa i šmugnuo dolje niz hodnik.
-Sjedi,molim te!-Harry me je povukao u zagrljaj no ja nisam imala živaca sjediti. Niti o ičemu razmišljati. Jedino što sam radila bilo je hodanje amo-tamo i molenje da sve bude uredu.
Iako nisam bila neka uzorna vjernica,Božja pomoć mi je bila potrebna više no ikada.
Nakon 2 sata onaj doktor napokon je izašao i rukom je pokazao da ga slijedimo do njegove kancelarije.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Try to forget
Fanfic''U pravoj ljubavi nikada ništa nije teklo glatko.'' William Shakespeare