Před čtyřmi lety začali mizet lidé. I když oficiálním vyjádřením vlády bylo, že to byli infikovaní jedinci, kteří byli vzati do speciálních ústavů na léčení. Jakmile jste ale byli převezeni do ústavu, už vás nikdy nikdo neviděl.
Ale už rok je klid. Žádná nemoc. Nikdo nemizel.
Nyní však vláda vydává nařízení, nechat se povinně očkovat proti záhadnému viru.
Co se stane, když očkování selže a lidstvo je napadeno virem? Přijdete o vše. Svou rodinu, vzdělání, postavení ve společnosti, dokonce i částečně o svou identitu. Jediné, co vám zůstane je jméno. Jste úplně nový člověk.
Třiadvacetiletý Damian se musí naučit žít v nové společnosti. O své rodině sice ví, že je mimo ohrožení a bude moct celkem normálně žít dál, on už je ale nikdy nesmí vidět, ani kontaktovat. Damian má však ale větší starost o svého dvacetiletého přítele, o kterém neví vůbec nic.
-----
Alfa
Alfa má ve společnosti nejvyšší postavení. Jsou to ti nejsilnější jedinci, velmi sebevědomí, kteří by měli v 'novém světě' být u moci a vést Zemi. Pracují na těch nejvyšších pozicích. Většina Alf je velmi majetnická, pyšná a sobecká. S Betami ani s Omegami nezachází jako se sobě rovnými. Maximálně s Betou dokážou vycházet, když pro ně pracuje, ale s Omegou, pokud s ní nemají bond nebo mates, zacházejí velmi hrubě a neváhají použít i Alfa hlas, aby ji ukázali, jakou moc nad ní mají. Ovšem existuje pár výjimek. Každá Alfa má jednou měsíčně rut.
Alfa hlas - Alfy ho používají buď mezi sebou jako varování, nebo na Omegy, když je chtějí donutit je poslouchat. Na Bety neplatí, slyší to jen jako nějaký hlasitější křik. Omegám tento hlas způsobuje velkou bolest i když dočasnou, bolest hlavy nebo u slabších jedinců i mdloby.
Rut - trvá 2-3 dny. Alfa je nadržená a vyhledává pohlavní styk s Omegou, aby se mohla uspokojit. Pokud Alfa nemá svou Omegu, se kterou má mates, nebo aspoň bond, je schopná se vrhnout na jakoukoliv Omegu v její blízkosti a to i když je Omega už označená.
Knot - nastává oři vyvrcholení Alfy do těla Omegy nebo Bety, při pohlavním styku mezi Betami k tomuto nedochází. Několika minutové svázání, kdy se Alfě na údu vytvoří boule (doba trvání se liší u každého jedince - může to být 5 minut stejně tak jako 30 minut). Jde o jakýsi druh označení. Pokud se jedná při tomto spojení o Alfu a Betu, je to pro Betu bolestivé. Probíhající knot nelze přerušit. Po knotu má Omega vůni Alfy a ostatní Alfy o Omegu ztrácejí zájem, dokud nemá svou přirozenou vůni zpátky.
Beta
Jsou to lidé, na které virus nezapůsobil. I když by se mohlo zdát, že díky tomu jsou to silní a vzácní jedinci, není tomu tak. Bety tvoří největší část lidské populace. A nacházejí se ve střední vrstvě obyvatel. Musejí se podřídit Alfám a to i když nechtějí, je to prostě jejich přirozenost, ale naopak mohou rozkazovat Omegám. Na rozdíl od Alf se k Omegám ve většině případů nechovají tak hrubě a dokážou se s nimi i přátelit a pomoct jim. To ale taky neplatí ve všech případech. Je spousta Bet, které si vybíjejí svou frustraci z podřízení Alfám na Omegách. Bety se mohou svobodně rozhodovat o svém partnerovi, nemají potřebu bondu ani mates. Pokud někoho milují, uspořádá se normální svatba. Beta nejčastěji skončí s jinou Betou. Pracují v obyčejných zaměstnáních (prodavačka, květinář, uklízečka, zahradník, někdy i učitelé, lékaři...)
Mužská Beta nemůže otěhotnět po styku s jinou Betou. S Alfou je to velmi vzácné, spíš k tomu nedochází. Beta si nemůže označit svou Omegu. Nevylučují žádnou vůni, dokonce ani po knotu s Alfou nijak nevoní.
Omega
Omegy mají nejnižší postavení. Musejí se podřídit každému. Údělem Omegy je starat se o svou Alfu, rodit děti, vychovávat je a starat se o domácnost. Společnost ji vnímá jen jako nicku, která nic nedokáže, ale pravdou je, že pokud se jedná o potomky Omegy, dokáže být velmi průbojná. Ale také záleží na postavení Alfy, které Omega patří. Pokud je Alfa vysoce postavená nebo známá, na Omegu si Bety nesmí troufnout a i některé Alfy k Omeze chovají respekt. Pokud Alfa nechá své Omeze prostor se vyvíjet, stává se Omega více samostatnou a víc Alfě užitečnou (může ji třeba pomáhat v práci, nebo zařizovat nějaké důležité věci, není jen slabý jedinec).
Každá Omega bez ohledu na pohlaví může otěhotnět. Největší šanci otěhotnět mají při heatu, pokud neberou antikoncepci. Ten mají Omegy každý měsíc.
Heat - je to vlastně obdoba rutu. Trvá 3-7 dní (závisí na každém jedinci) Omegy v tomto období vyhledávají pomoc u své Alfy, která má povinnost jim poskytnout potřebné uspokojení. Pokud to jejich Alfa neudělá, Omega může i zemřít, pokud ji Alfa neposkytne uspokojení, trpí velkými bolestmi. Omega se v heatu úplně přestává ovládat a tak se stává, že se chová úplně jinak, než normálně, hlavní pro ni je se uspokojit. Pokud Omega nemá svou Alfu, může ji nahradit i Beta, ta sice Omegu nemůže uspokojit tak dobře, jako Alfa, ale stačí to, heat se pak ale protáhne o jeden či dva dny. Pro Omegu, která je sama je to ale bezpečnější - nemůže být označena a nemůže otěhotnět, jelikož je to při styku s Betou velmi nepravděpodobné.
Supresiva - tabletky určené pro Omegy. Potlačují heat, ale nezabraňují těhotenství.
Bond - označení kousnutím do krku. Dochází k tomu nejčastěji při pohlavním styku mezi Alfou a Omegou. Alfa si vlastně označí svou Omegu. Je to obdoba svatby. Pokud se Omega bondu brání a je to proti její vůli, zůstává ji ošklivá jizva po kousnutí, v opačném případě má Omega hezky zacelenou jizvu.
Mates - Alfa i Omega jsou si souzeny a již při strávení krátké doby spolu ví, že k sobě patří.
!! Rozlišuji zvlášť mužské a ženské charaktery v označění ABO. Takže neplatí, že se oslovují pouze v ženském rodě. Ten Alfa přišel/ Ta Alfa přišla. !!
Ahoj ^^
Pokud jste se ještě nesetkali s omegaverse, tak snad tohle vysvětlení pomůže :) jestli už to znáte, tak doufám, že tahle povídka bude aspoň trochu jiná. Je těžké napsat něco nového, když je takových příběhů už dost. Tak uvidíme, jak to půjde. Možná bude pár věcí jiných, ale poupravila jsem si to tak, aby se mi to hodilo do příběhu.
Je to moje první A\B\O povídka, tak doufám, že aspoň pár lidí zaujme.
Moomin ~
ČTEŠ
Jiný A/B/O
Science FictionPřed čtyřmi lety začali mizet lidé. Oficiálním vyjádřením vlády bylo, že se jednalo o infikované jedince, kteří byli vzati do speciálních ústavů na léčení. Jakmile jste byli převezeni do ústavu, už vás nikdy nikdo neviděl. Ale už rok je klid. Žádná...