10.

681 75 13
                                    


Probudil jsem se brzo ráno, protože ještě byla tma, tak jsem znovu zavřel oči. Trochu jsem se zavrtěl, abych si upravil polohu. Uslyšel jsem tiché zamručení a musel jsem se usmát. Objal jsem pevněji to teplé tělo, které se ke mně pevně tisklo ve spánku a pak jsem rukou sjel po jeho boku na zadek, který jsem začal jemně masírovat palcem. Spokojený povzdech, který mu unikl z úst mi napověděl, že se mi podařilo ho vzbudit.

Miloval jsem taková rána, kdy jsme spolu leželi v posteli a ani jeden nechtěl vstávat a nebylo pravidlem, že to bylo jen po sexu, ale vždy, kdy jsme byli spolu. Prostě jen ležet a užívat si blízkost toho druhého. Políbil jsem ho do vlasů a očekával vůni jeho šampónu.

Ale jiná vůně mě vrátila do reality.

Náhle jsem si uvědomil, kde a s kým jsem.

Alfa a Omega.

Prudce jsem se posadil a černovláskovo tělo ze mě sklouzlo na bok. Zíral jsem do zdi naproti sobě a snažil se urovnat myšlenky. Tohle není můj Casey. Ale stále jako bych tomu nechtěl věřit. Bál jsem se podívat na mého společníka. Pak bych si to potvrdil. Štípl jsem se do paže, co když je to jen sen. Pak jsem ucítil letmé pohlazení po paži.

„Damiane...?" Otočil jsem se na něj a opřel se o pravé předloktí. Ryan na mě hleděl s tázavým výrazem. Přejel jsem mu palcem druhé ruky po tváři.

„Promiň, to není tvoje chyba." Lehl jsem si zpátky na záda. Omega na mě visel pohledem, naznačil jsem mu, aby si ke mně lehl zpátky. Položil si hlavu na mou hruď a za chvíli opět spal. Natáhl jsem se pro mobil a zjistil, že je půl šesté. Ještě moc brzo. Ale já věděl, že už neusnu. Bude mě tížit svědomí a nepomůže mi s tím ani společnost nádherně vonícího Ryana.

-

Měl jsem pravdu. Znovu už jsem neusnul. Ryan už teď taky nějakou chvíli nespal a střídavě mě hladil po boku a po ruce.

„Dal bych si koupel, hmm...?"

„Jasně, zajdu ti napustit vodu."

Odebral jsem se do koupelny a dal napouštět vanu. Jelikož máme s Finnem propojené pokoje právě koupelnou, potichu jsem otevřel dveře do jeho pokoje, abych zjistil, jestli ještě spí. Neměl jsem zájem o to, aby sem vlezl a očumoval Omegu. Finn v pokoji nebyl. Postel byla ustlaná. Nejspíš ani nespal doma. Chvíli jsem se nad tím pozastavil, ale když jsem za mnou uslyšel přijít Ryana, zase jsem dveře zavřel a otočil se na Omegu.

„Promiň." Během rutu jsem to nevnímal a jestli jo, tak mě to stejně nezajímalo. Teď na světle jsem viděl všechny ty modřiny a kousance, které pokrývaly jeho krásné tělo a cítil jsem potřebu se mu aspoň omluvit.

„Za co?" Nechápal. Přešel jsem k němu a pohladil ho po největším kousanci u ramene. „Jo tohle..." smutně se usmál. „Tím se netrap. První rut." Pokrčil rameny. „Alfy dělají horší věci." Sklopil pohled, ale já si i přes to stihl všimnout jeho lesknoucích se očí. „Mnohem horší." Zamumlal skoro neslyšně. Přitáhl jsem si ho k sobě do náruče a sevřel ho v pevném objetí.

„Já už ti nikdy neublížím. Slibuji." Políbil jsem ho na čelo.

„Já vím. Daniel říkal, že jsi hodný Alfa."

„Daniel o mně něco říkal?"

„No kdyby neříkal, tak bych tady nebyl." Vyprostil se z mého objetí a zastavil vodu. Tázavě jsem se na něj podíval a když zachytil můj pohled usmál se. „Většinu Omeg, které tohle dělají, tyhle společníky Alfám, nezajímá, co je to za Alfu, hlavní je, aby dobře zaplatila. Já ale nevlezu do postele s žádnou Alfou, aniž bych si nebyl na sto procent jistý, že mi neublíží."

Jiný A/B/OKde žijí příběhy. Začni objevovat