16.

504 60 12
                                    

„Kam jdeš?" Chytil jsem Case kolem pasu a stáhl ho zpátky do postele.

„Bude pět hodin, musím se vrátit do svého pokoje."

„Ne, ne to nemusíš."

„Zapomínáš, že jsem Beta. Nemám tady-" Opřel jsem se o loket a naklonil se k němu, abych ho umlčel polibkem. Jemně jsem líbal měkké polštářky a Cas mi polibky ochotně opětoval.

„Jsi Beta." Zašeptal jsem mu mezi polibky.

„A ty Alfa." Dlaní mě od sebe trochu odtáhl. Přejel jsem mu bříškem palce po dolním rtu a opět se k němu sklonil tak, aby se naše rty téměř dotýkaly.

„Jsem tak rád, že jsi Beta. Nedokážu si představit, že bys byl Omega. Ty hrozné věci, které bys musel zažít za tu dobu, co jsme se neviděli."

„Dami..."

„Ne, Casi. Poslouchej. Ani nevíš, jak hrozně mi bylo, když jsem se dozvěděl, jak se s Omegami zachází v těch výchovných centrech. A to ponížení na aukci. Ach Casi. Jediné, co jsem si přál bylo, abys nebyl Omega. Aby jsi nebyl jedním z nich."

„Dami..."

„Jsem tak rád, že jsi Beta." Brunet zavřel oči.

„Jo jsem. Na rozdíl od tebe."

„Casi...hlavní je, že jsme zase spolu." Otevřel oči a odstrčil mě na stranu. Sedl si, spustil nohy z postele a promnul si kořen nosu.

„To je to!" Vydechl. „Nemůžeme být spolu, protože ty jsi Alfa a já jsem jen Beta!" Nejdřív bylo ticho, protože mě to šokovalo a nebyl jsem schopný slova. Pak jsem ho zezadu objal.

„Co to povídáš? Jasně, že můžeme být spolu. Právě proto, že jsem Alfa. Pokud si to budu přát, nikdo s tím nic udělat nemůže. Říkal jsi, že se zpátky do Japonska nevracíš a budeš sloužit tady. Takže co řeknu, to budou ostatní muset respektovat a Walterovi to vysvětlím." Překryl mé paže svými a opřel se o mě.

„Věř mi, že bych si nepřál nic jiného. Být jen s tebou. Ale...prostě to nejde..."

„Vždycky to jde. Když se chce."

„Nepůjde to, protože...protože já..." Vymanil se z objetí a postavil se.

„Ty co?" Stál ke mně otočený zády a já viděl, jak mu klesly ramena pod jeho tíživým výdechem. Sundal si tričko a otočil se ke mně.

„Dami, miluju tě." A vtiskl mi tričko do ruky.

„Já tě přece taky miluju! Co se děje?" Zavrtěl hlavou a začal sbírat své oblečení, které si na sebe následně začal oblékat. „Casi! Co se děje?"

„Já...teď ne...řeknu ti to později, jo?" Přišel ke mně, sklonil se, políbil mě a pak zamířil ke dveřím, nechávajíc mě sedět zaraženého na posteli. „Vždycky jsem tě miloval a nikdy nepřestanu." Řekl mi ještě, než otevřel dveře a vydal se na chodbu.

Než jsem se vzpamatoval, tak uběhlo pár minut. Pak jsem vyskočil z postele a vydal se ze dveří na chodbu. Viděl jsem akorát, jak Cas zahýbá za roh a tak jsem zrychlil, ale pak jsem se zastavil, protože jsem uslyšel cizí hlas.

„Kde jsi byl celou noc?!"

„Hlídal jsem pana Wooda. Víš jaká byla situace. Masu má heat."

„Jo, slyšel jsem, že z toho byl dost mimo." Chvíli bylo ticho, ani jsem se nehnul, abych nezpůsobil nějaký hluk a dál naslouchal tichému rozhovoru. „Casi...? Stalo se něco? Ublížil ti snad ten Alfa?"

Jiný A/B/OKde žijí příběhy. Začni objevovat