30.

463 49 20
                                    

Kapitola je věnovaná všem čtenářům, hlavně těm, kteří na pokračování čekají už od srpna. ♥

snad si z tohoto příběhu ještě něco pamatujete ^^" 


4. května

Černovlásek si právě užíval svůj oblíbený seriál, který běžel v televizi a mezitím si vychutnával společnost svého Alfy, který ho střídavě vískal ve vlasech a hladil po boku.

Předcházející dny si zaběhli rutinu, kdy každý den odjížděli do nemocnice, aby mohli sledovat Caseyho stav. Ten se stále moc nezlepšil.

Ale předevčírem se Ryanovi udělalo zle a zvracel. Proto ho včera Alfa vzal k doktorovi. Omega si ale přál, aby byl na vyšetření sám. Damian byl zásadně proti, protože chtěl vědět, co se jeho krásnému Omegovi děje, ale Ryan ho ubezpečil, že mu vše řekne a že by se měl podívat na Caseyho, než pojedou domů.

A tak teď byli doma. Damian dohlížel na svého chlapce, který byl unavený a stále zvracel, ale nevypadalo to, že by to Omegu nějak moc trápilo.

Černovlásek se zrovna smál a brunet se musel sklonit a políbit ho, protože se nemohl nabažit momentů, kdy byl smějící se Omega roztomilý. Ryan ho stále s úsměvem na rtech odstrčil, aby viděl na televizi a nepřišel ani o kousek seriálu. Alfa se taky usmál a promnul staršímu jemně bok načež Omega skoro blaženě zavrněl a víc se přitiskl ke svému mate, na kterém měl položenou hlavu.

-

„Na co koukáš?" Zeptal se Damian, který až teď zaregistroval Ryana, jenž už chvilku stál opřený o dveře vedoucí do kuchyně a sledoval bruneta se zasněným výrazem ve tváři a širokým úsměvem.

„Na tebe. Zbožňuji, když vaříš." Brunet vypnul sporák a rozešel se k černovláskovi, aby si vydobyl polibek.

„Vzal sis prášky?" Zeptal se, když se od něj odtáhl. Starší kývl a znovu spojil jejich rty, čímž brunet opět pocítil mentolovou pastu na zuby.

„Víš, jak to říkal doktor, prášky nemají ani takový efekt na zvracení, jako na doplnění vitamínů a minerálů."

„Nevím, protože jsi mě tam nechtěl."

„Přece nebudeš hrát uraženého. Říkal jsem ti, že jsem tě nechtěl zbytečně tahat se mnou po doktorech kvůli nějaké obyčejné viróze." Brunet se nadechoval k odpovědi, aby mu mohl odporovat, ale vyrušil ho zvonek. „Já tam skočím." Informoval ho Ryan a v mžiku se dostal z dosahu svého Alfy.

„Ahoj." Přivítal překvapeně bruneta, kterého nečekal.

„Kde je?!" Štěkl po něm Alfa.

„Ehm ... sháníš Damiana?" Zeptal se opatrně Ryan, jelikož se mu nelíbil tón jinak klidného Alfy.

„Kde je Charlie, kurva!"

Nato Brian vztekle odstrčil černovláska ze dveří a ten jen tiše zaúpěl, když zavrávoral a narazil si kostrč o nízkou skříň. Mezitím se Alfa dostal až do kuchyně k Damianovi, kterého vztekle chytil za lemy košile u krku.

„Kde je?!"

„Kde je kdo?" Zeptal se mírně vykolejený, jelikož takhle svého přítele nepoznával.

„Charlie, kurva!" To už se Brian nekontroloval a použil Alfa hlas.

„No tady rozhodně ne! Tak bych ti doporučoval, aby ses uklidnil!" Zařval po něm taky Alfa hlasem.

Jiný A/B/OKde žijí příběhy. Začni objevovat