-Защо й позволи да замине ? – бяха му нужни само няколко минути за да се съвземе от изказването ми.
-Виновният си ти. Не се опитвай да изкараш мен виновен . – поставих лактите си на масата и се вгледах в картина от дясната ми страна. Нямах кой знае , какво желание да разговарям с него , но налагаше.
-Какви са чувствата ти към Бела ? – въпроса на Къдравата Сю ме заинтригува.
-Ти какви чувства имаш към Джема? – за съжаление научих няколко неща за него , благодарение на щателното досие , което Бела си бе направила. Зловещо !
-Отношенията със сестра ми , нямат нищо общо с това между вас. – засмях се на изказването му.
-Напротив. Това , че с Бела нямаме кръвна връзка не означава , че не мога да я чувствам като сестра. – хората винаги са си мислели , че изневерявам на Криста с Бела . Странни хора.
-Все пак някой от вас двамата е изпитвам към другия , нещо повече от братско – сестринска обич. – започвах да обмислям варианти как да го убия , без някой да забележи , че го няма.
-Трябва да съм най – големия идиот на вселената , ако си позволя да се влюбя в Бела. Едно тъпо влюбване променя отношенията коренно , а аз не искам да я изгуби като приятел. На нея мога да кажа неща , които не мога да споделя с Криста. И в момента Бела знае , много повече за мен от колкото Криста, въпреки че с нея се познават от около 3 години. Бела е от типа хора , които правят всичко за приятелите си и тя ми го е доказвала през годините. А и сърцето ми принадлежи само и единствено на Криста. – ако Криста бе тук за да чуе всичко това , най – накрая щях да получа заветното ДА!
-Ходила ли е с момчета на срещи ? – бях ли в настроение да изтърпя въпросите му.. Не , но все пак като съм почнал нека довърша.
-Да. Само с един идиот. И май втория идиот ще си ти . Но не е окончателно. - започвам да говоря глупости.
- Това което се случваше между тях сериозно ли беше ? – този негов въпрос ме хвана неподготвен.
-Не , точно. Всъщност не знам . До някъде се чувствам виновен , защото аз я накарах да тръгне с него. Два месеца преди да се прибере в Лондон стана нещо между тях. Бела се раздели с него и си мислех , че това я накара да се затвори в себе си. Наложи се да си поговоря с онова леке и това което разбрах , ме потресе. Видяла го е да й изневерява и на всичкото отгоре той я е ударил и се опитал да се възползва от нея. Онова копеле се размина само с четири шева и няколко натъртени ребра , подарък от мен. – изражението на Сю излъчваше куп емоции , но яростта в погледа му доминираше.
YOU ARE READING
Recovery
FanfictionНе вярвам в любовта , та камоли в клишираните двойки ходещи из улиците на Лондон хванати за ръце.Животът за мен е поредния евтин филм на ужасите, който е на последно място във всички класации. Научих се да не вярвам на никого, да не очаквам помощ от...