1. Část - Probuzení

2.2K 147 4
                                    

Píp.

Píp.

Snažím se hýbat, ale moje hlava třeští. Ve skutečnosti, všechno mě bolí.

Píp.

Píp.

Co to sakra pípá? Snažím se otevřít oči, ucuknou před světlem když do nich prudce udeří. Trochu jsem se pohnul, ale ucítil jsem jak mi něco stisklo nohu. Podíval jsem se dolů a uviděl kluka, který vypadal že neklidně spí.

Píp. Píp.

Píp. Píp.

Bušení mého srdce se zrychlovalo s pípáním, když jsem si uvědomoval, že nemám tušení kdo je ten kluk. A jsem v nemocnici. Proč jsem v nemocnici?

Píp. Píp. Píp.

Píp. Píp. Píp.

Pane bože co se stalo? Kde to jsem? Chlapcovi oči se s mrkáním otevřely, odhalujíc nádherné modré oči, které mě uklidnily, ale jenom na okamžik.

„Haz!” kluk se posadil.

Píp. Píp. Píp. Píp.

Píp. Píp. Píp. Píp.

Myslím že mám infarkt. Kdo je to?!

„Harry! Harry! Uklidni se! Co se děje?” zeptal ses jasnými obavami ve tváři.

„Kdo jsi?” vykřikl jsem, odtahujíc se pryč, když se natahoval pro mou ruku.

Viděl jsem jak celý jeho obličej poklesl nad mou otázkou.

„Harry? J-jsem Louis!” zalapal po dechu, jeho hlas byl  roztřesený. Zavrtěl jsem svou hlavou, stále nechápavě.

Zvedl se a vyběhl z pokoje, volajíc doktora. Muž přišel do pokoje za Louisem zkontrolovat mě.

„Pane Stylesi, žádám vás abyste se pokusil uklidnit se.” řekl doktor konejšivým hlasem. 

„Kde to jsem?” zalapal jsem po dechu snažíc se uklidnit.

„Anno!” slyšel jsem Louise volat. Proč volá mou mámu?

„Je vzhůru?” vběhla do pokoje a já cítil jak se uklidňuju, když moje matka přiběhla a popadla moji ruku.

„M-mami? Co se děje?” zakňučel jsem.

„Oh! Jsi v pořádku!” obejmula mě když doktor odstoupil a nechal mot matku uklidnit mě.  Přes pokoj jsem se setkal s Louisovýma očima, byly rudé, plné slz. Ztuhnul jsem. „Harry?” Zeptala se moje mamka a odtáhla se.

„Kdo je to?” zeptal jsem se, s pohledem stále na Louisovi. Viděl jsem jak sebou škubl pod mými slovy.

Podíval jsem se zpět na mojí matku, v její tváři byl jasný šok. Sjela několikrát pohledem z jednoho na druhého, snažila se zjistit jestli žertuju.

„To je Louis.” řekla klidně. 

„To už říkal, ale proč je tady?” Zeptal jsem se a podíval se matce do očí.

„Harry, Louis je tvůj p-”

„Nejlepší kmarád.” přerušil ji Louis. Oba jsme se na něj otočili, ale všiml jsem si že moje matka sklonila hlavu. „Jsem tvůj nejepší kamarád” vydechl.

„Lou-” začala.

„Jdu najít kluky.” povzdechl si a odešel z pokoje.

„Kluky?” zeptal jsem se a otočil se k matce.

Falling Again (Larry Stylinson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat