Jsem idiot.
Jsem tak hloupý.
Myslím, on by měl být můj nejlepší kamarád, že jo? Ugh. Tohle nevydržím.
Nechci být zamilovaný do kluka, který byl, jak mi bylo řečeno, můj nejlepší kamarád, ale sotva ho znám. Zatímco vzpomínky na ostatní kluky ze skupiny mě nepřestávají zaplavovat.
Už je to celý den od bouřkového incidentu a já si nemyslím, že si Louis něco z toho pamatuje, a jestli ano, tak to nezmiňuje.
Právě ho slyším, jak si zpívá ve sprše. Bože, zní úžasně.
Čekám, dokud neslyším vodu se vypnout a dělám něco, o čem vím, že je blbost. Připravím se u dveří, takže do něj můžu 'náhodou' narazit, když bude jen v ručníku.
Jsem strašný člově- dveře se otevírají!
Dívám se dolů na své nohy, když otvírám své dveře a vrážím do téměř nahého Louise.
„Oh můj bože!” lapám po dechu ve skutečném překvapení. Je tak zatraceně sexy.
„Oh, ahoj Harry.” usmívá se na mě. Jak je možné, že ho to vůbec nevyvedlo z míry? Je prakticky nahý přímo přede mnou... mmm, nahý Louis... Harry!
„Promiň.” mumlám před tím, než se otočím a mířím dolů ze schodů.
Idiote. Idiote. Idiote.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Nemůžu uvěřit, že jsem to právě záměrně udělal. Zabořím svou tvář do dlaní.
Bylo to tak trapné.
Co mě proboha donutilo to udělat?
Oh, to je pravda.
Láska.
A nemůžu mu to říct. Mám na mysli...on je přece hetero, že? A Liam řekl, že má momentálně 'aktuální-vztahovou-situaci'.
A už mi neříká Haz. Ne, možná nevím, kde tu přezdívku vzal, ale za ty dny, kdy ji používal, jsem si na ní zvykl.
A teď jsem jenom Harry.
Jenom Harry.
A ani né jako cool Harry Potter, jsem jenom Harry Edward Styles, kluk bez vzpomínek na svého nejlepšího kamaráda, do kterého je zamilovaný.
Cítím se tak klišé.
Nemůžu přestat myslet na způsoby, jak bych mohl těch pár okamžiků udělat ještě příjemnější, přestože by to skončilo tak, že bychom se oba cítili ještě mnohem trapněji.
Ale mohl jsem jednoduše stáhnout jeho ručník dolů, bez toho aby si všimnul, že jsem to udělal já, že jo? Musím takhle přestat přemýšlet...
„Harry?” Liamuv hlas mě vytrhuje z myšlenek.
„Jo?” ptám se a narovnávám se ze své pozice, při které jsem byl shrbený na kuchyňské lince.
„Jsi v pořádku? Vypadals trochu…mimo, kamaráde.” poznamená a bere sklenici předtím, než zamíří do lednice.
„Ne, sem v pohodě. Jenom mě trochu bolí hlava, ale pořád si vzpomínám na věci o tobě, Niallovi a Zaynovy. Říkám a projíždím si kudrliny rukou.
„Nic o Louisovi?” ptá se plnící sklenici pomerančovým džusem.
„Ne.” vrtím hlavou. Ne od toho snu, každopádně.
„Všimnul sis,” Liam udělal pauzu, aby si mohl usrknout doušek ze svého džusu. „že jsme tady téměř týden. To znamená, že uběhlo něco přes dva týdny od našeho interview.”
„Vážně?” ptám se. Né, že bych si to neuvědomoval.
„Jop.” zvýraznil „P” a zamířil pryč z kuchyně.
Vydávám ze sebe hlasitý vzdych, když si všímám Nialla, jak přibíhá a vyskakuje na záda svého přítele, čímž vyvolá u Liama záchvat smíchu. Je špatné, že to samé chci i pro Louise a pro mě?
Potřebuji svou paměť zpět. Tohle je šílené. Chci a by byl můj nejlepší kamarád, ok? Ale upřímně...rád bych, kdyby byl můj přítel, ale to se nestane.
Nikdy.
Takže to musím všechno prostě držet v sobě a čekat až to přejde a potom bude všechno zase dobré. Všechno bude skvělé.
Správně, přemýšlím jízlivě nahlas. Udrž si takovéhle myšlenky, Stylesi.
„Harry?” ptá se Louis vcházející do pokoje. Do prdele.
„Jo?” ptám se, vzhlím k němu a setkávám se s jeho škodolibým úšklebkem.
„Čemu se vysmíváš?” vypadá to, jakoby potlačoval smích.
„Um, ničemu.” snažím se o nasupení výraz, ale je opravdu nemožné neusmívat se, když se dívám do jeho tváře.
„Jasně.” směje se a hravě mě šťouchne do hrudníku, když prochází kolem mě, natahující se po hrnku.
Trochu se zachichotám, když vidím, jak se natahuje pro hrnek, ale je příliš malý, aby na něj dosáhl.
„Tady,” usmívám, jdu za něj a natahuju se po hrnku.
„Děkuju, Harry.” usmívá se a já se snažím neucuknout.
„Kdykoli.” usmívám se a vcházím do obývacího pokoje, kde Liam pouští Toy Story (Příběh Hraček).
Tak jsem se konečně dohrabala k další části. Omlouvám se, že to tak trvalo. Další bude brzy, slibuji.
ČTEŠ
Falling Again (Larry Stylinson)
FanfictionKdyž se Harry vzbudil v nemocnici, byl s pěti kluky které nikdy v životě neviděl. Doktoři mu řekli že má amnézii, a jeden z kluků, Louis, vypadá mnohem smutněji než ostatní. A teď jsou společně v kapele?! Pomalu si Harry začíná vzpomínat na malé věc...