17. Část - Pavouk

1.4K 134 7
                                    

Sedím na své posteli a dívám se na hodiny.

Přísahám, že se spomalují. Já jenom chci, aby tenhle měsíc zkončil.

Chci být schopný nemuset pořád být poblíž Louise. Chci čerstvý vzduch.

Vstávám a začínám přecházet po pokoji. Mám pocit klaustofobie.

Nemůžu dýchat, takže zamířím do přízemí, vzít si sklenici vody. 

Jak piju svou vodu, slyším ostatní kluky v obýváku. Od zítřka jsou to oficiálně dva týdny od interview.

Začínám si prohlížet kredenc, kde je vážně hodně jídla. Pokládám dolů svoji sklenici, a zasměju se nad pohledem do kredence plného výběru draze vypadajícího alkoholu, přemýšlejíc nad tím, že je mi teď legálně povoleno pít alkohol.

Zavírám kredenc a znovu zdvyhám svoji sklenici.

Můžu říct, že Louis neni s kluky. Zajímalo by mě co dělá.

Najednou slyším křik z jeho pokoje, a celý dům utichá.

Pokládám svou sklenici a utíkám do obýváku, kde ostatní kluci paralyzovaně sedí.

„Co to b-” začal jsem, ale vykřik se ozívá znovu, takže rychle běžím nahoru, a rozrážím dveře jeho pokoje. „Louisi?”

„Pomoc!” slyším ho křičet z jeho pozice, stojí na svém psacím stole.

„Louisi? Co se stalo?” ptám se a spěchám k němu přes pokoj.

„PAVOUK!” křičí a ukazuje na podlahu. Skloním hlavu a vidím velký černý hmyz plazící se směrem k nám.

„AHH!” ječím a vyskakuji na stůl vedle něj.

„Louisi? Harry?” křičí Liam a přibíhá do pokoje.

Ztuhne a zmateně se dívá na nás dva, stojící na stole.

„PAVOUK!” křičíme s Louisem společně a ukazujeme na zem. Louis zní, jakože nemá daleko k slzám, ale nemám odvahu ho obejmout.

„Panebože,” povzdychává si Liam, potřese hlavou, když bere kapesník, jde směrem k nám a rozmačkává pavouka. „Lepší?” vzhlédne k nám a pokrčí obočí.

Přikyvuju, a koutkem oka vidím Louise dělat to samé. Oba seskakujeme ze stolu a já potlačuji smích.

„My jsme vážně slaboši.” směju se.

„Drž hubu. Byl to velký pavouk.” špulí Louis ústa roztomile.

„Řekl jsem my, že?” směju se a přecházím z jeho pokoje do mého. Následuje mě a sedá si na mou postel.

„Možná jsi řekl, možná ne?” krčí rameny a na jeho rtech si pohrává úsměv.

„Řekl jsem, že ano, a mám pravdu.” říkám, a snažím se ignorovat napětí, které se mezi námi začíná vytvářet.

„Harry?” ptá se po chvíly.

„Hm?”

„Nic. Zapoměň na to.” 

„Fajn.” říkám a krčím rameny.

„Pojďme udělat večeří, jsem hladový.” mířím pryč z pokoje, protože se mi nelíbí tak málo prostoru mezi mnou a Louisem.

„Počkej!” pronásleduje mě ven z pokoje a skoro do mně vráží.

„Ne, ty si pospěš.”utíkám rychle ze schodů.

Táměř vběhnu do Zayna, ale na poslední chvíli uskočím a směju se, když vidím jak se s Louisem sráží.

„VYHRÁL JSEM!” zvolávám nadšeně, když vbíhám do kuchyně.

„Ne, já jsem vyhrál.” říká jednoduše Louis otevírající ledničku. „Teď, co udělat k večeři...”

„Pojďme udělat pizzu!” říká Niall přicházející do pokoje.

„Jo!” usmívám se.

„Počkej- zmrazenou, nebo námi vyrobenou?” ptá se Liam s obavami v očích.

„Námi vyrobenou, pochopitelně.” odpovídám a štípám Liama do tváře.

„Jsi si jistý, že je to dobrý nápad?” ptá se Zayn.

„Ano. Teď, pojďme na to.” prohlašuji a popadám misku.

„ANO!” Niall máchne pěstí do vzduchu, což nás všechny rozesměje.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

Pizza dopadla dobře a všichni jsme ji snědli.

Dobře, všichni jsme měli jeden kousek a Niall snědl zbytek, ale každopádně to bylo snězené v osm.

„Pojďme se podívat na film.” navrhuji, přicházím blíž a probírám se DVD co máme, hodně z nich už jsme vyděli, od doby co jsme sem přijeli.

„Co kdyby jsme se podívali na...Stmívání?” ptá se Louis.

„Fajn.” směje se Liam. „Harry?”

„Jasně.” říkám, beru DVD a dávám ho do DVD přehravače.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

Když film končí, všichni jdeme nahorů do našich postelí. Cítím se zvláštně, odcházejícc od Louise.

Poslední věc nad kterou přemýšlím než usínám je na to, že jsem si stále nevzpomněl na nic víc o Louisovi.

V téhle části se neudálo nic zajímavého, ale mužu vám slíbit, že další část bude fakt NĚCO. Rozhodně se máte na co těšit! Každý komentář a vote mi dodá více chuti do překládání, takže o tom, kdy se tady objeví další (extrasuperúžasná) část rozhodujete vy :))

Falling Again (Larry Stylinson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat