6. Část - Management

1.6K 136 1
                                    

„Co?!” zalapal Zayn po dechu.

„Já...uh...” vykoktávám. Mohl bych odpřísáhnout, že jsem si vzpomněl jak mě zahrabal do písku. „Netočili jsme to na pláži v LA? A když jsem si šel zdřímnout-”

„Ty jsi si na něco vzpomněl!” zvolal Zayn.

Najednou mi došlo, proč je tak užaslý. Kousek paměti se mi vrátil.

„Proč všechen ten křik?” Louis přišel a mnul si ospalé oči.

„Harry si vzpomněl jak jsem ho v LA pohřbil v písku!” vykřikl Zayn.

„Vážně?” Louisovi oči se rozzářily a přiběhl k nám.

„Jo, ale to je všechno na co si vzpomínám.” povzdechnu si, cítím se špatně.

„Ale na něco jsi si vzpomněl! To je skvělé, Haz!” Louis kolem mě obmotal ruce a přitáhl si mě do těsného objetí, hned rychle ustoupil, když jsem se celý napjal.

„To je jen začátek Harry” usmál se Liam a zaklapl notebook.

Věnujeme opět letmý pohled pozadí, na kterém já a Louis spíme, vidím jeho tvář poklesnout.

„Takže si pamatuješ něco se Zaynem?” zeptal se. Přikývnu. „Dobře, já..um...jdu zpáky do postele.” otočí se, jeho hlas zní napjatě jak odchází z pokoje. Slyším jak se dveře do jeho ložnice tiše zavírají.

„Pravděpodobně by jsme měli jít...” řekl Zayn a poškrábe se na zátylku.

„Dobře.” 

„Zítra máme setkání s managmentem.” řekl Liam když zamíříme ke dveřím.

„Měl bych být nervózní?” ptám se

„Hodně.”

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

Přijíždíme k velké budově, kde se nachází managment. Je mi na zvracení.

Zbytek kluků vypadá nervózně a Louis žvýká svůj ret tak moc, že se bojím aby nezačal krvácet.

Vjíždíme na parkoviště pod budovou, poté vyjedeme výtahem do třícátého-šestého poschodí, kde sídlí managment.

Vešli jsme dovnitř, sedli si na pět prázdných židlí a oni se ujistili že sedím v prostředku. Vešel neznámý muž a posadil se na stůl spolu dalšími dvěma muži po bocích.

Muž na stole vypadá nejlíp, má ježaté černé vlasy, taky malé strniště a tenké, obdelníkové brýle. Má oblečené červené tričko pod šedým svetrem.

Ti dva jsou o něco větší než on, jeden z nich je plešatý, zatímco druhý má šedé vlasy v culíku.

„Tak, kluci.” řekl ten sedící a přejížděl rukou po stole. „Všichni se mají dobře?”

„S vyjímkou toko, že, jak víte, Harry ztratil paměť.” vyprskl Louis naštvaně.

„Drobný detail.” Muž se na Louise usmíval velmi nepříjemně a slizce.

Drobný?” Louis zalapá po dechu. „Nepamatuje si vůbec nic, od doby před konkurzem! Nezná žádné naše písně, ani žádné místo, kde jsme měli koncert! Nepamatuje si nás!” křičel Louis.

Muž při jeho proslovu  nadzvedl obočí a hloupě se na Louise uculoval.

„Liame, Nialle, Harry, Zayne? Můžete prosím počkat ve vedlejším pokoji, zatímco já si promluvím tady s Louisem?” Muž se stále usmívá na Louise, který vypadá šokovaně, a má ruku před pusou. Co to řekl?

Falling Again (Larry Stylinson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat