11. Část - Chata v lese

1.6K 132 3
                                    

Konečně je tu další díl. Moc se omlouvám, že to tak trvalo, ale přestala nám jít wifi. Děkuji za komentáře k předchozímu dílu :) Budu se teď snažit přidávat co nečastěji :)

Po několik nasledujících dní se nažím ignorovat sen, který se mi zdál o Louisovi, ale je to téměř nemožné, když je vždycky se mnou.

Získal jsem zpět pár dalších vzpomínek týkajících se ostatních kluků, jak Niall skákal, den kdy Zayn stratil zrcadlo, Liamova posedlost twitkamerou, ale nic jiného o Louisovi než ten sen, o kterém nikdo nevěděl.

Byl to jenom sen. Nic víc.

 Měl jsem schůzku v nemocnici, kde mi doktor řekl, že si vedu dobře, a moje pamět by se měla začít vracet častěji.

Dnes nás management přemístil do domu na tajném místě. Všichni máme své kufry a všichni jsme namačkaní ve velkém SUV co mají, a já se ujišťuji, že jsem tak daleko od Louise, jak to jen jde.

Vím, že se moje odtažitost zdá být pro něj bolestiva, ale po tom snu...já prostě už nemůžu být v jeho blízkosti aniž bych o tom přemýšlel, a to si nemůžu dovolit. Opřu si hlavu o tmavé okno, když začínáme opouštět Londýn.

Naše mobily byli zabaveny, a všem rodinám řekli co se děje. Jednoho dne jsem slyšel Louise jak telefonvat, a jsem si naprosto jistý, že to byla moje matka s kým mluvil...

„Jo, to jsem mu řekl," slyšel jsem Louise říkat do telefonu v jiném pokoji. „Dali mi jeden měsíc...jo, ja vím, předtím to trvavo věčnost, ale-...ne, Anne, uklidni se...ano. Zvládnu to- uklidni se! Simon je připravený jim to říct!...přesně. Neboj se. Udělám všechno proto, abych mu pomohl vzpomenout si.” 

Položil to a já ryhle utíkám pryč, nechci jsem být chycen při odposlouchávání.

Cestou si trochu zdřímnu a probudí mě až když mi někdo zatřásl rameny.

„Harry, probuď se. Už jsme tady.” říká Liam.

„Okay.” mumlám a promnu si očí.

Vyklouznu s SUV a rozhlédnu se kolem nás. Jsme na špinavé cestě obklopeni lesem. Dům vypadá docela slušně, ale stejně, kde to jsme...

 „Tohle místo vypadá děsivě.” říká Louis, když vytahuje tašky z kufru SUV „Chtějí nás uklidnit, nebo zavraždit?”

„Drž hubu, Louisi.” říká Liam, když už máme všichni své tašky.

„Dobře kluci,” řekl muž co nás sem přivezl.„Tady je mobil pro mimořádné události a dolů po cestě” - ukázal - „je pláž. Je tam kůlna za domem se dřevem na oheň, a zavolejte, když vás někdo přijede vyzvednout.”

„Dobře. Děkujeme.” říká Liam, mavající, když auto odjíždí a Niall odemyká dveře.

„Nemusíš na něj být milý za to, že nás nechal uprostřed ničeho.” povzdychnu si.

„Nikdy nevíš.” pokršil rameny. Jen nad tím potřesu hlavou a vcházím dovnitř, kde Niall, Zayn a Louis už jsou.

„Problém.” říká Zayn.

„Jaký?” ptá se Liam, pokladajíc svou tašku na zem.

„Pět kluků, čtyři ložnice.” rozhodí Zayn rukama.

„Proč to udělali?” ptám se.

„Protože ty s Louisem jste obvykle spolu.” říká Niall.

„My co?” zalapám po dechu a šlehnu pohledem po Louisovi.

„To je v pohodě,” ujišťuje mě Liam. „Niall a já můžeme být spolu.”

„Můžeme?” ptá se Niall.

Liam se otočí a podívá se na něj, takže Niall prostě přikývne.

„Fajn. Pojďme si dát naše věci do pokojú.” říká Zayn, mířící nahoru po schodech.

Všichni ho následujeme. Jsou tu dvě ložnice v provo na začátku chodby, a potom když kousek popojdu , a zahnu, jsou tu dva další s koupelnou na konci. Já a Louis máme koupelnu společně.

Jdu dovnitř a zavírám za sebou dveře. Tohle bude dlouhý pobyt.

* * * * * * * * * * * * * * * * * *  * * * * * * * *  * * * * * *

Potom co vybalím všechny své věci, jdu dolů, kde slyším ostatní kluky mluvit. „Čau,” usměju se, když vidím Louise sedícího na barovém pultu na svých rukách. Kousá si spodní ret.

„Čau, Harry. Zrovna jsme přemýšleli, že by jsme šli ven udělat táborák.Co myslíš?” ptá se Liam.

„To zní to zábavně.” usmívám se.

Všichni jsme zamířili ven. Liam začne rozdělávat oheň předtím než příjde Niall s kytarou.

Začal vybrnkávat nějaké akordy, které mi zněli povědomě

„Vážně to budeme dělat?” ptá se Zayn. Ale ignorujíc otrávenost v jeho hlase, začíná Liam zpívat.

„Girl I see it in your eyes you're disappointed

'Cause I‘m the foolish one that you anoited with your heart

I tore it apart

And girl what a mess I made upon your inocence

And no woman in the world deserves this

But here I am, asking you for one more chance”

A aniž bych si to uvědomoval, slova začali automaticky proudit z mých úst...

„Can we fall, one more time?

Stop tape and rewind

Oh and if you walk away I know I’ll fade

’Cause there is nobody else”

Píseň pokračovala a já jsem nevěděl odkud znám slova. Když jsme zkončili, díval jsem se do ohně.

„Jak je možné že znám text? A jak jsem věděl kdy zpívat a kdy ne?”

„Harry, to je jedna z našich písniček. Hádám, že to prostě přirozeně plynulo skrze tebe.” říká Louis s úsměvem.

„Nialle? Myslíš  že by sme mohli zkusit jinou?” ptám se.

„Žádný problém.” usmívá se a začne znovu brnkat.

A stane se to znovu, s více než jednou písní. Dřív než jsem si to stačil uvědomit, Liam řekl, že jsem přespívali všechny písničky z našeho alba.

„Takže si pamatuju všechny naše písně? To je začatek, že?” Ptám se nadějně, nemám rád že nikdy nic nevím. Zničeho nic začínám kašlat..

„Je to dobrý začátek.” usmívá se Zayn, usrkávající z jeho lahve z pivem.

„Harry, jsi v pořádku?”  ptá se Louis a já znovu zakašlu.

„Jo, to jenom ten kouř z ohně.” řeknu, stále kašlajíc a snažím se pročistit své plíce.

„Zkus třeba přesunout svou židly?” navrhuje.

„Bude mě pořád následovat. Jdu si pro sklenku vody.” přikryju si pusu rukou a jdu stále kašlající do  domu.

Naplním sklenici vodou, ale nepomáhá to. Prostě to pálí dole v krku.

Aw, shit. Pomyslím si a utíkám do koupelny vyprázdnit obsah svého žaludku do záchodu.

Falling Again (Larry Stylinson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat