Když se probouzím po filmu, jsem sám v obývacím pokoji a dovnitř svítí sluneční světlo . Slyším sprchu a Louise, jak si zpívá Hey There Deliah. Wow. On umí zpívat!
Stávám, protáhnu si svaly a jdu nahoru, vyměnit si oblečení, sundávám si kalhoty, ve kterém jsem byl příliš dlouho.
Vycházím ze svého pokoje, upravuji si tričko, když vrážím do Louise. Ten má na sobě jenom ručník.
„Oh! Promiň,” zasměje se a projde kolem mě. Otočím se když jde dolů do haly do svěho pokoje, obdivuji jeho perfektně tvarované svaly na zádech, lesknoucí se vlhkostí ze sprchy, a oh my god ten zadek!
HARRY! Dostaň se z toho! Potřásl jsem hlavou, snažíc se přestat na něj myslet způsobem, jakým na něj myslím. Způsobem jakým bych neměl.
„Harry? Jsi v pořádku?” ptá se Louis, který přichází z kuchyně o pár minut později, oblečený ve svých teplácích a modrém tričku, upravujíc si svoje brýle.
„Hm? Jo, v pohodě.” Přikyvuji. „Jen jsem trochu rozbolavělý ze spaní na gauči.” Zkusil jsem se na něj zamračit, ale on se smál a to mě přinutilo k úsměvu.
„Oh,” prochází kolem mě znovu, jeho paže se otře o mou, nalívá si čaj do hrníčku.
„Takže, co budeme dělat dnes?” ptám se.
„Dobře, měli by jsme se ujistit, že máme všichni zabalené věci v předstihu, a potom...Simon řekl, že tě můžeme znovu pustit na internet.”
„Vážně?” lapám nadšeně po dechu.
„Ano, ale nejdřív si běž zabalit. Liam zařídí všechny ostatní. Už jsom na cestě sem, mimochodem.”
„Okay.” říkám a utíkám do svého pokoje zbalit si věci. Slyším kluky přicházet a najednou, další malý kousek paměti se vrací zpátky.
Šklebím se, když se plížím do kuchyně a popadnu cestou Nialla.
„Co-?” začne, ale já ho zastavím tím, že si přitisknu prst ke rtům, pokynu mu aby byl zticha, než budu pokračovat a mávám rukou aby mě následoval. „Co to děláme?” ptá se.
„Jen jsem si na něco vzpomněl.” říkám rychle.
„A to je...?” ptá se Niall vzrušeně.
Zašklebím se, když otvírám zásuvku vedle dřezu a beru čtyři lžíce. Vidím ho se chychotat když bere dvě.
„Přísahám, že tohle je jedna z nejlepších věcí na kterou jsem si mohl vzpomenout.” usmívá se, když se plížíme do obýváku, kde jsou kluci. Liam sedí a židly zády k nám, Zayn je na svém mobilu a Louis hraje nějakou video hru.
„Připraven?” Zazubím se na něj. Přikývne, když se blížíme tak že jsme přesně za Liamem. „Tři. Dva. Jedna...” Zazubím se. „TEĎ!”
„BAF!” Oba ho udeříme do hlavy lžícemi, a on začne ječet jako malá holka, čímž způsobí, že já a Niall spadneme na zem, strašně moc se smějeme.
„Co to- oh my god!” Zayn se směje.
„Nialle!” Křičí Liam. „Co to sakra děláš?!”
„To...to byl jeho...jeho nápad! O-on si vzpomněl!” Niall funěl mezi záchvaty smíchu a svíral si břicho.
„Vzpomněl jsi si ještě na něco jiného?” ptá se Liam, když mi začnou slzet oči. Přikývnu, neschopen slova.
„Vážně?” slyším Louise s nadějí v hlase.
„Už jsem zabalený.” říkám, když se můj smích uklidní a já si lehnu na záda.
„Oh, kluci. Simon řekl že může jít zpět do reálného života.” zasmál se Louis když jsem vstal, ale vypadal...nešťastný.
„Cool.” říká Zayn a znovu obrátí svou pozornost k mobilu.
„Um...já přesně nevím heslo k počítačí...” říkám, když zamířím ke stolu s počítačem. Sednu si a zapnu ho.
„Oh, jo. Je to...” Louis se zasměje. „Je to Larry Stylinson.”
„Larry Stylinson?” ptám se a otočím se k němu.
„Um...ano, to je jméno, která naši fanoušci vymysleli pro...” Znovu se směje. „Pro naši Bromanci.”
„Pro co?!” Lapám po dechu.
„Protože jsem vždycky spolu, naši fanoušci se rozhodli že výjdou s bromancí pro nás dva. Já mám rád Liama a Nialla, nebo bych měl říct Niama?” směje se jim Louis, čímž způsobí že po něm Niall hodí polštář.
„Dobře.” říkám, otáčím se zpět k počítači a zadávám heslo. Automaticky jdu na twitter, protože vím že tam byl Zayn na svém mobilu. Zkusím své staré heslo, které, překvapivě, stále funguje.
Podívám se na svůj profil, a jsem naprosto ohromen kolik lidí mě sleduje. Já mám kolem čtyř milionů followers!
Podívám se na trendy a úsměvy. Trend číslo jedna na světě je #GetWellHarry a další podobné. Rozhodnu se podívat na tweety která jsem napsal, a když je čtu, vůbec nevím co říct.
„Co to sakra je?” zamumlám.
„Co se děje?” ptá se Liam.
„O čem jsem to sakra tweetoval?” ptám se, svraštím obočí a snažím se zjistit co se mi sakra honilo v hlavě když jsem tweetoval „Píppíp Píppíp Píppíp”
„To je otázka.” směje se Louis.
Rozhodnu se podívat se na moje obrázky a zasměju se nad jedním, který jsem tweetnul na Louisovi narozeniny, animace mě, jak vyskakuju nahý z narozeninového dortu a říkám
„Happy Birthday Boo-Bear!”
Rozhodnu se podívat se, co jsme si s Louisem tweetovali navzájem, zjišťuji, že je to dlouho co jsme si něco navzájem tweetovali, a když konečně něco najdu, vidím proč naše fanynky vyšli s naší bromancí.
@Harry_Styles: @Louis_Tomlinson sedím na křesle naproti tobě...vypadáš sexy!
@Louis_Tomlinson: @Harry_Styles hahaha já jsem pomalu sváděn tvýma kudrlinkama
@Harry_Styles: @Louis_Tomlinson Já vím, to byl můj plán
Nemůžu si pomoct, ale usmívám se. A je tady jeden, kdy jsem si omilem tweetoval s fake Louisem...wow.
Odhlašuji se z twitteru, potom jen tak sedím a poklepávám klíčem, nejsem si jistý co dělat.
„Oh!” Louis přiběhl za mě, což mě donutilo nadskočit. „Měl by ses podívat na náše video deníky, pomůže ti to nás všechny poznat!”
„Na co?” ptám se, když odstrčí židly na které sedím, jde na Youtube a zadá do vyhledáváni One Direction Video Diary Week 1.
„Podívej se na to a potom na zbytek, je jich deset.” říká a odchází pryč.
Kliknu na spustit, nejistý co očekávat. Zayn poslouchal muziku, zatímco Liam s Niallem jsou v kuchyni a vaří a myslím že Louis šel zpět do svého pokoje.
Začalo to námi všemi, zmíníl jsem se, že jsou moji nejlepší kamarádi, čímž jsem zapříčinil, že mě Louis štípnul do tváří.
Viděl jsem je všechny, nejvíc jsem se smál Louisovi. Když přišel s popelnicí na hlavě, když mě kousal do ramene, když se snažil číst. Potom je tu Niall, který se smál nejvíc ze všech, nebo Zayn, který je prostě divný, a Liam, který se zdá být pořád klidný.
A já. Jsem drzý, otravuju Louise, nechám je všechny hrát si s mými kudrlinkami, všichni pijeme energy drinky. Nemůžu si pomoct, ale přeju si, abych si na to všechno vzpomenul, ale nevzpomenu.
Povdychnu si, toužím si pamatovat toho chlapce na schodech, který se směje se svými nejlepšími kamarády.
ČTEŠ
Falling Again (Larry Stylinson)
FanfictionKdyž se Harry vzbudil v nemocnici, byl s pěti kluky které nikdy v životě neviděl. Doktoři mu řekli že má amnézii, a jeden z kluků, Louis, vypadá mnohem smutněji než ostatní. A teď jsou společně v kapele?! Pomalu si Harry začíná vzpomínat na malé věc...