Moc vám děkuju za komentáře a votes k minulé části, nebýt jich tak určitě nemám takovou chuť do překládání, jste úžasní :)) Nemohla jsem to vydržet, takže je to dneska už třetí díl :D Asi vám už musím připadat skoro až otravná, jak pořád přidávám nové a nové časti :D Užíjte si tuhle část, je docela dlouhá, takže si počtete :))
„AH!” Křičím, když ucítím ostrou bolest hlavy a sevřu ji v dlaních.
AU!
Sotva mám dost času zaregistrovat všechnu tu bolest předtím, než svět zčerná...
* * * * * * * * *
„Wow.” říkám a rozhlížím se po klubu.
Liam upírá své oči na Nialla, který už upadl vícekrát, než bych mohl spočítat, a stále pije. Zayn flirtuje s nějakou holkou.
A Louis... kam šel? Rozhlédnu se kolem a spatřím ho, jak se snaží prorazit si ke mně cestu skrz přeplněný taneční parket.
Ušklíbnu se a zamířím k němu, vezmu jeho ruku a pomáhám mu dostat se přes dav.
„Díky, Haz.” usmívá se na mě.
„No, budeš mi to muset později oplatit.” říkám mu zpátky s mrknutím.
„To mi nevadí.” směje se, když míříme k baru pro nějaké drinky.
Po chvíli, ani jsem ještě nedokončil svůj první drink, a jediné na co myslím je Louis.
Dělali jsme nějaké rozhovory atd. téměř bez přestání poslední tři dny, takže jsem neměl se svým přítelem skoro žádný čas o samotě.
„Pojď se mnou.” říkám, beru ho za ruku a pokládám svou skleničku.
„Tak jo?” chichotá se, dívá se mi do očí s úšklebkem, taky pokládá skleničku a nechává se ode mě odvést pryč.
Pevně svírám jeho zápěstí, když se prodíráme mezi zpocenými těly, dokud se nedostaneme k zadnímu východu.
Otevírám dveře, a oba vycházíme do zadní uličky.
Louis mě zná moc dobře, takže ví, jaké jsou mé úmysly. A dřív než je stihnu uvést ve skutečnost, přitiskne mě ke zdi.
„Jak jsi věděl co mám v plánu?” ušklíbnu se, obtáčím své paže kolem jeho boku, a přitahuji si ho blíž.
„Supermanské schopnosti.” šeptá svůdně a jeho rty se otírají o ty mé.
„Počkej chviličku.” lapám po dechu a trochu ho odstrkuji zpět. Zamračí se na mě. „Jestli ty jsi super man, dělá to ze mě Lois Laneovou?”
„Ne, jsi příliš sexy.” zamumlá a znovu se ke mě nakloní, jeho rty se téměř dotýkají těch mých.
Když slyšíme kroky, automaticky ode mě uskočí, právě v čas odhalit šestnáctiletou dívku.
„Oh můj bože! Vy jste Louis a Harry z One Direction! Louisi! Miluju tě!” zapištěla, čímž mě donutila k úsměvu.
„Ahoj, zlato.” usmál se na ní Louis, a já přísahám, vypadala jakože roztaje.
Objali jsme ji, vyfotili se s ní a něco jí zazpívali. Ještě naposledy objala Louise, přetrvávajíc trochu díl, než by se mi líbilo a potom odběhla.
ČTEŠ
Falling Again (Larry Stylinson)
FanfictionKdyž se Harry vzbudil v nemocnici, byl s pěti kluky které nikdy v životě neviděl. Doktoři mu řekli že má amnézii, a jeden z kluků, Louis, vypadá mnohem smutněji než ostatní. A teď jsou společně v kapele?! Pomalu si Harry začíná vzpomínat na malé věc...