Kalea pov.
Ik haal een hand door mijn haar en grinnik even "Jongens eet eens normaal je eten!" Ik lach en schud mijn hoofd, Namjoon had mij gevraagd om de jongens even de hele middag weg te halen van huis, ik deed het graag. Ik bedoel maar die jongens zijn mijn beste vrienden ik bracht graag tijd met ze door.Ik doe de noodles in mijn mond en Jimin kijkt naar me "Bedankt dat je ons uiteten hebt genomen" grinnikt hij, ik glimlach "Geen dank, ik bedoel maar ik had honger" ik lach zachtjes en Jin kijkt me aan met een glimlach, ik glimlach terug "Trouwens als ik jullie naar huis breng moet je me even helpen herinneren dat ik avond eten voor jullie haal" ik glimlach even en Jin kijkt me aan "Nee dat hoeft echt niet hoor" Jungkook schud zijn hoofd "Nee je hoeft niet nog een keer eten voor ons te halen" ik grinnik even "maar dat ga ik lekker wel doen, ik moet toch namelijk werken"
Ik pak mijn auto sleutels en wacht tot de jongens zitten, ik glimlach even en stap dan zelf ook in "nu nog even eten halen" ik pak mijn mobiel -Hey Namjoonie wat lust je nichtje? Ik ga eten halen x- ik verstuur het en stap in, ik start de auto en rijd weg naar een in n out restaurant "Ik ben zo terug blijf zitten jongens" ik stap uit en doe snel mijn haar in en staart. Ik had eigenlijk geen zin om te werken maar ik moest wel, ik heb al te vaak af gezegd vanwege de jongens.
Ik parkeer de auto en loop naar de deur met de jongens Namjoon opent hem en glimlacht "kijk eens eten, ik moet door maar was leuk je weer te zien" ik grinnik en geef Namjoon een snelle knuffel, ik geef de jongens ook een knuffel en ren dan een beetje naar mijn auto, ik stap in en rijd weg. Op naar een lange werkavond.