Kim Luna pov
"Ik ben afgelopen maand net 21 geworden." Geef ik antwoord op Kalea haar vraag. Zou zij het vriendinnetje van Jin zijn?
"Namjoon heeft me vertelt dat je zijn nichtje bent. Je hebt geluk met zo'n lieve neef." ik glimlach en kijk even naar Namjoon.
"Waar kennen jullie elkaar van?" vragend kijk ik Kalea aan, een grote glimlach verschijnt meteen rond haar lippen. "Ik ken de jongens al heel lang, ze zijn mijn beste vrienden. Ze voelen echt als broers voor me." vertelt Kalea. "Je bent niet het vriendinnetje van een van de jongens?" vraag ik voorzichtig. "Wat?" Kalea haar ogen worden groot, een lachje verlaat haar lippen. "Nee, ik ben een gewone vriendin."
"Weet je het heel zeker?" vraagt J-Hope die Kalea grijnzend aankijkt. "Je bent wel heel close met Jin hoor." voegt Jimin er aan toe. Kalea rolt met haar ogen. "Wat is er met mij?" vraagt Jin die de kamer ingelopen komt. "Niks hoor." zegt Kalea meteen. Ze geeft J-Hope, die daar wat tegen in wou brengen, een elleboogstoot zodat hij zijn mond dicht houdt."Ik ga maar eens naar bed, het wordt al laat." ik sta op, zeg de jongens en Kalea gedag en loop dan naar mijn kamer toe.
"Wacht even." hoor ik opeens een stem. Ik draai me om en zie Taehyung staan. "Is er iets." ik trek een wenkbrauw op en kijk hem even aan. "Heb je morgen middag iets te doen?" vraagt hij. "Wat?" verbaasd kijk ik hem aan. "De jongens waren van plan om ergens wat te gaan lunchen. Ik vroeg me af of je mee wou, het wordt vast gezellig."
Ik denk even na. "Is goed, ik ga wel mee. Het is niet alsof ik echt iets anders gepland had." antwoord ik uiteindelijk. Taehyung glimlacht.
"Goed, ik houd je niet langer op. Tot morgen." hij geeft me een snelle knuffel en loopt dan weer terug naar de rest.
Ik moet toegeven, hij is best wel schattig...