Park Kalea pov.
Ik laat mijn hoofd rusten op de dichts bijzijnde schouder. Mijn hand strekt naar voren en ik kijk even snel naar mijn horloge "Jezus jongens" mompel ik en ik voel mijn ogen heel zwaar worden "Het is al laat" ik zucht even en kijk ze aan, ze kijken me echt aan als of dat niet boeit "ik zou naar huis moeten" ik gaap even "Nee je bent te moe om nog naar huis te rijden je slaapt hier" ik ga goed liggen en leg mijn hoofd op een kussen "Ik vind het prima" ik sluit mijn ogen en val in slaap.Ik open mijn ogen en voel gewoon dat mijn haar alle kanten op staat, ik doe het in een snelle knot, ik kijk op mijn horloge en zucht het is nog vroeg. Ik ga recht op zitten en laat mijn voeten op de koude tegels staan, een rilling gaat over mijn hele lichaam en ik loop naar de gang. Gelukkig hebben ze een agenda daar. Ze zijn vandaag vrij, ik loop de keuken in en twijfel even, zal ik ontbijt voor ze maken? Ik zucht even en open dan een paar kastjes, ik kijk op als ik iemand de keuken hoor binnen komen "Oh sorry ik wist niet dat er iemand wakker was" glimlacht Luna, ik glimlach even "Ja ik ben altijd vroeg wakker" ik glimlach "Wil je ontbijten? Ik maak dan wel wat" ze knikt even en gaat dan zitten "Woon je hier?" Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd "Ik sliep hier nu alleen want het werd gister een beetje laat" ik begin met het ontbijt.
Ik leg wat eten op het bord bij Luna "Wat voor werk doe je?" Ze kijkt me een beetje verlegen aan, ik ga zitten en net als ik mijn mond open doe wordt ik onderbroken "Kalea hier is perfect wifey material voor Jin, ze werkt in een van de beroemdste keuken van Seoul" glimlacht Jimin die gaat zitten, ik rol even met mijn ogen en grinnik "Bedankt voor die intro" ik leg ook wat eten op zijn bord en de rest komt ook binnen "Oh dan heb ik je denk ik wel eens op het nieuws gezien" zegt Luna met een glimlach, ik knik voorzichtig "Toen werd ik alleen maar even gecomplimenteerd" ik grinnik even en pak mijn mobiel, ik zucht weer alleen maar haat. Ik doe mijn mobiel weg en staar even naar mijn eten.