11

220 12 0
                                    

Kim Seok-Jin pov
"Jin, even serieus. Je moet echt eens met Kalea gaan praten." zegt Jimin die zijn hand op mijn schouder legt. "Wat? Waarover? Ik praat elke dag met haar." verward kijk ik de rest aan. "Kom op Jin! Je weet wel wat Jimin bedoelt." zegt Suga terwijl hij op de bank in de woonkamer gaat zitten. "Het is zo overduidelijk dat jullie elkaar leuk vinden. Waarom doen jullie er niks mee." vraagt J-Hope die naar Suga plaats neemt.
"Wat? Waar halen jullie die onzin vandaan? Kalea en ik zijn al jaren vrienden."
"Vrienden, ja tuurlijk. Er is niemand op de wereld die dat gelooft." lacht Jungkook. "Luna, als je niet wist dat Kalea en Jin gewoon vrienden waren, zou je dan denken dat ze een stelletje zijn of gewoon vrienden?"
"Sowieso een stelletje, ik bedoel samen zijn ze echt cute." antwoordt Luna. "Als zelfs Luna dat al ziet, die jullie nog maar twee dagen kent ofzo, dan zegt dat toch al genoeg!" roept Taehyung uit. Ik rol met mijn ogen. "Met jullie valt niet te praten. Ik ga naar mijn kamer." zonder nog iets te zeggen loop ik snel naar boven. Als ik in mijn kamer kom zoek ik het boekje op waar ik een paar songteksten in heb staan. Ik was de laatste tijd wat aan het experimenteren met het schrijven van liedjes.
Ik pak een pen en lees de tekstjes even door en denk dan na over mogelijke volgende zinnen. Voor een paar seconden sluit ik mijn ogen. Ik zie het beeld van een glimlachende Kalea voor me. Geschrokken open ik mijn ogen weer. "Wat was dat?"

EmotionalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu