23

154 10 0
                                    

Kim Tae-Hyung pov.
Ik kijk naar Luna die een boek aan het lezen is op de bank, ik glimlach even en schrik op als Namjoon voor me staat, hij kijkt me aan. Ik glimlach zwak "Alles oké Tae?" Namjoon grijnst even, ik knik en glimlach "Namjoon?" Namjoon kijkt me aan en gaat dan zitten "Ja?" Ik ga bij hem zitten "Ik vind haar echt leuk, mag ik haar als vriendin?" Ik kijk even naar mijn handen en een blos komt op mijn wangen. Namjoon lacht zachtjes "Tuurlijk, Taehyung je bent een goede jongen" hij glimlacht naar me, ik glimlach "Dankje wel!" Ik geef Namjoon een knuffel. Namjoon lacht even "Het is al goed laat me los!" Ik laat Namjoon los en grijns even "Ik ga haar het gelukkigste meisje ooit maken!" Namjoon rolt even met zijn ogen "Dat wil ik niet eens weten!" Ik lach even en loop naar de koelkast.

Ik kijk in de agenda en sla de bladzijdes om, waarom moeten we altijd zoveel oefenen? "Hey" ik draai me meteen om en glimlach naar Luna "Hey" Luna glimlacht "Waar zit je naar te zoeken" ze kijkt over mijn schouder naar de agenda "Ik zoek eigenlijk niet veel gewoon naar een vrije dag" ik glimlach even, Luna laat haar vingers over de agenda glijden "Hier" ze glimlacht "Dankje, Luna wil je dan op een date?" Ik glimlach, Luna knikt met een glimlach.
Ik geef Luna een knuffel die lichtelijk schrikt maar ze slaat haar armen om mij heen. Ik glimlach, zo kan ik wel uren blijven staan...

EmotionalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu