Park Kalea pov.
Ik glimlach en geef Jin een knuffel, hij glimlacht "Kom maar we wilden net starten" ik knik en glimlach. We lopen de woonkamer in en ik kijk de jongens aan "Hey jongens" mijn blik valt op het meisje die er zit en glimlach "Hey ik ben Kalea" ik steek mijn hand uit en ze schud mijn hand "Luna" ze glimlacht en ik word op een stoel geduwd door Jin "Start de film!" Hij gaat naast me zitten en J-Hope kijkt me aan "Ik ga bij jou zitten want ik kan niet tegen horror" hij lacht even en gaat naast me zitten. Ik bijt op mijn lip, eigenlijk kan ik ook niet tegen horror maar hey die jongens denken van wel.Ik rek me uit en sta op "ik ga even naar de wc" ik loop naar de wc en doe de deur op slot.
Ik sluit de deur achter me en kijk op als iemand mijn hand pakt "Kom ik wil je wat laten zien" ik glimlach en knik, Jin trekt me mee naar boven en ik ga op zijn bed zitten. Hij pakt een schriftje en geeft hem aan mij "Klinkt dit goed?" Hij wijst naar een bladzijde waar een tekst staat "Ben je bezig geweest?" Hij knikt trots, ik laat mijn ogen de regels volgen en glimlach "Het klinkt goed!" Ik glimlach naar hem en hij giechelt zachtjes, gosh hij is echt schattig. Ik glimlach even en voel mijn mobiel trillen. Ik heb allemaal meldingen van fans en bijt zacht op mijn lip, ik krijg al een tijdje haat omdat ik vrienden met hun ben maar meestal negeer ik het, ik bedoel ze menen het toch echt niet?Ik plof op de bank "Jongens ik heb het warm" zucht ik, J-Hope grijnst "Wat heb je gedaan met Jin" ik kijk hem verbaasd aan "Ew pervert!" Ik lach en duw hem zachtjes. Ik kijk naar Luna "Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag" ik schenk haar een lieve glimlach.