33

140 9 0
                                    

Kim Seok-Jin pov
"Kalea, moet je vandaag werken?" vragend kijk ik haar aan, een glimlach siert mijn lippen. "Nee, vandaag niet. Hoezo?" met opgetrokken wenkbrauw kijkt Kalea me aan. "Trek iets leuks aan en zorg dat je over een half uur klaar bent okay?" ik kijk Kalea even aan. "Wat? Waarom? Wat gaan we doen, jij moet toch interviews doen en zo?"
"Zorg gewoon dat je over dertig minuten klaar bent okay?" ik druk Kalea mijn kamer in zodat ze zich even rustig om kan kleden.
Zelf loop ik naar beneden waar J-Hope en Jimin in de woonkamer zitten. "Jongens, jullie moeten wat voor me doen."
De twee kijken elkaar even vragend aan voor ze hun blikken op mij richten. "Wat is er?" vraagt Jimin. "Ik kan vanmiddag niet mee naar de interviews, kunnen jullie zeggen dat ik ziek ben of zoiets?" smekend kijk ik de twee jongens aan.
"Wat ga jij doen dan?" vraagt Jimin die het niet bepaald snapt. "Ik ga er voor zorgen dat Kalea een leuke dag krijgt. Ze heeft het de laatste tijd erg moeilijk, dit is het minste wat ik voor haar kan doen." leg ik kort uit.
"Geef gewoon toe dat je haar leuk vindt Jin!" roept J-Hope uit, waarna hij en Jimin even moeten lachen. "Maar goed, okay, we verzinnen wel wat."

"Wow..." mompel ik als ik Kalea van de trap af zie lopen, ze draagt een mooie zwarte jurk. "Je ziet er echt geweldig uit." ik pak Kalea haar hand vast, haar wangen kleuren rood. "Dankjewel." mompelt ze. "Kom je mee? Dan gaan we."
"Wat gaan we nu doen dan?" vraagt Kalea die even moet lachen. "Dat zie je vanzelf wel, kom nu maar." ik trek Kalea mee naar buiten. "Jin, kom je zo niet in de problemen? Ik neem aan dat je wel aanwezig moet zijn bj die interviews."
"Maak je geen zorgen Kalea, de jongens verzinnen wel wat. Het komt allemaal goed." ik kijk Kalea aan. "En nu zet je je gedachten even op nul en gaan we plezier maken, okay?"
Kalea glimlacht. "Okay."

EmotionalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu