Kim Luna pov
"Wat moesten jullie vandaag precies doen?" vragend kijk ik Taehyung aan, mijn hoofd laat ik rusten op mijn kussen. "We moesten een nieuwe dans instuderen, het was best wel vermoeiend, maar ik heb het overleefd." antwoordt hij glimlachend. "Wat heb jij vandaag gedaan?"
"Kalea kwam vanmiddag langs, we hebben samen een film gekeken. Voor zover ik mijn aandacht er bij kon houden." ik lach even zachtjes, ik voel me nu echt een stuk meer op mijn gemak vergeleken met eerst. De jongens zijn ook super aardig tegen me dus het gaat eigenlijk een beetje vanzelf.
"Die foto's van jullie aan de muur leiden echt enorm af." voeg ik er aan toe wat Taehyung laat lachen. Hij ziet er zo schattig uit als hij lacht.
"Je mag wel naast me komen liggen hoor, als je wilt." ik kijk Taehyung aan die nog altijd op de rand van mijn bed zit terwijl ik al lekker languit lig. "Het bed is groot genoeg voor twee personen." ik trek Taehyung naast me neer en kijk hem aan in zijn mooie bruine ogen.
"Weet je, de afgelopen weken voelde ik me echt ellendig, maar sinds ik jou ken gaat het steeds beter met me. Alsof je een licht puntje in de nacht bent." fluister ik zachtjes. Taehyung pakt mijn hand vast. "Wat is er precies met je ouders gebeurd?" vraagt hij voorzichtig, ik kan aan hem merken dat hij dit al een tijdje heeft willen vragen.
"Op een avond reden ze terug naar huis van een feestje, vanuit het niks kwam er een vrachtwagen recht op de afrijden. Mijn ouders waren opslag dood, tenminste dat is het verhaal van de politie." antwoord ik zachtjes, mijn blik wend ik af.
"Je gelooft de politie niet?" Taehyung trekt een wenkbrauw op. "Ik weet het niet, het klonk niet bepaald geloofwaardig, alsof ze iets achter houden. De lichamen van mijn ouders heb ik nooit mogen zien, blijkbaar hadden ze me niet nodig om ze te identificeren." een traan rolt over mijn wang.
Taehyung trekt me in een knuffel. "Het komt wel goed Luna, ooit zal je de waarheid vinden."
Taehyung drukt een kus op mijn lippen. "Ik denk dat je nu maar beter kunt gaan slapen. Het wordt al laat." Taehyung laat me los en wil op staan, maar ik houd hem tegen.
"Wil je bij me blijven?" vraag ik zachtjes, mijn wangen kleuren lichtjes rood. Taehyung glimlacht en slaat zijn armen weer om mij heen. "Weltrusten Luna." hij drukt een kus op mijn wang. "Weltrusten." mompel ik zacht, ik sluit mijn ogen en val langzaam in slaap.